چمن ورزشگاه شهرقدس هیچ مشکلی ندارد/ اعتراض رحمتی بی‌دلیل بود

اقتصاد ایران: رییس هیات فوتبال شهر قدس گفت: برخی فکر می‌کنند که اگر بازی‌های لیگ برتر در شهرقدس برگزار شود به مسئولان این شهر مدال می دهند که در این زمینه سنگ اندازی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به بازسازی ورزشگاه‌های آزادی تهران و تختی تیم‌های استقلال و پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند در داخل استان تهران از حریفان خود میزبانی کنند و روز یکشنبه ۲۸ مرداد سازمان لیگ اعلام کرد که تیم استقلال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از ملوان در هفته دوم لیگ برتر میزبانی خواهد کرد.

پس از دیدار تیم‌های هوادار و خیبر در هفته اول لیگ برتر، داریوش شجاعیان و سید مهدی رحمتی بازیکن و سرمربی تیم هوادار نسبت به کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس گلایه مند بودند و روز یکشنبه ۲۸ شهریور نیز اعلام شد که این ورزشگاه نمی‌تواند از دیدار استقلال و ملوان میزبانی کند.

خدابخش محمدزاده پودینه رئیس هیأت فوتبال شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار داشت: یکسری از دوستان روز یکشنبه ۲۸ مرداد از این ورزشگاه بازدید و با برگزاری دیدار استقلال - ملوان مخالفت کردند و حتی در این رابطه نه ما و نه هیأت فوتبال استان تهران را در جریان نگذاشتند.

چمن ورزشگاه شهرقدس هیچ مشکلی ندارد/ اعتراض رحمتی بی‌دلیل بود

او در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه شهر قدس که برخی از عوامل باشگاه هوادار در دیدار با خیبر به آن اعتراض داشتند، گفت: فکر می‌کنم که این گلایه‌ها فنی نیست و اینگونه صحبت‌ها بابت برخی موضوعات دیگر مطرح می‌شود. تیم هوادار در این زمین تمرینات خود را برگزار کرده است چطور روز بازی به آن معترض می‌شوند؟ خیلی از دوستان دوست ندارند که بازی‌های لیگ برتر در شهر قدس برگزار شود. تیم خیبر هم در این زمین بازی کرد اما هیچکدام از بازیکنان این تیم نسبت به چمن اعتراض نکردند.

محمدزاده تصریح کرد: ممکن است برخی از دوستان از داخل همین شهر قدس نسبت به این موضوع دامن بزنند و یکسری دیگر از دوستان فکر می‌کنند که اگر بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود، مدال افتخار به شهردار، فرماندار، اعضای شورای شهر شهر قدس و… می‌دهند. چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس کِشت آن جدید بوده و در ۶ ماه گذشته نگهداری بسیار خوبی از این چمن شده است. زمانی که من برای دیدار هوادار وارد ورزشگاه شدم، رحمتی اعلام کرد که چمن کوتاه نشده است و من به او اعلام کردم که در دو روز گذشته تیم شما در این زمین تمرین کرده و فکر نمی‌کنم که شرایط تمرین با شرایط بازی تفاوت آن‌چنانی داشته باشد چرا در دو روز گذشته صدای شما در نیامد؟

رئیس هیأت فوتبال شهر قدس توضیح داد: اگر تیم مهمان چنین ایرادی می‌گرفت طبیعی بود ولی تیمی که چندین نوبت در همین زمین تمرین داشته و روز بازی چنین ایرادی می‌گیرد غیر عادی است.

چمن ورزشگاه شهرقدس هیچ مشکلی ندارد/ اعتراض رحمتی بی‌دلیل بود

او در رابطه با این سوال که آیا این ورزشگاه از لحاظ استفاده از سیستم داور ویدویی VAR آمادگی دارد یا خیر، گفت: این ورزشگاه کاملاً در این زمینه مجهز است، حتی شخص شهردار شهر قدس، اعلام کرد که هزینه استقرار تجهیزات VAR هرچقدر که می‌شود را خود مجموعه شهرداری پرداخت می‌کند تا یکی از سیستم‌هایی که جدیداً خریداری شده در این ورزشگاه نصب شود.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای دیگر استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه امکان برگزاری آن وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: دوستان باید بدانیم که دقیقاً به چه مواردی ایراد گرفته‌اند و پس از رفع آنها می‌توانیم از بازی‌ها در صورتی که مجوز آن صادر شود در ورزشگاه شهر قدس میزبانی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ