یک میلیون زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند

اقتصاد ایران: رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به ثبت نام ۳ میلیون نفر در سامانه سماح گفت: یک میلیون زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی رئیس قرارگاه اربعین فراجا اظهار داشت: امسال یکی از منظم ترین راهپیمایی‌های اربعین را داشته ایم و زائران با رعایت قوانین با منطق مسیر را طی کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۳ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و ۲ میلیون و ۶۰۰ نفر مشرف و یک میلیون به وطن بازگشته اند.

سردار شرفی بیان داشت: امروز و فردا تلاقی رفت و برگشت نزدیک هم است و ۸۲ درصد زائران با وسیله شخصی آمده اند و باید رانندگی کنند لذا مراقب خواب آلودگی خود باشند و حتماً قبل رانندگی استراحت، چرخ خودروها را تنظیم و در مسیر حتماً استراحت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا ادامه داد: در مهران پارکینگ‌ها مشکلی ندارد و پارکینگ اربعین ۴۸ هزار نفر گنجایش دارد و دیروز ۳۰ هزار خودرو در این پارکینگ بود که امروز هم خالی و هم مجدد شارژ می‌شود.

وی بیان داشت: هزینه پارکینگ ۳۰ هزار تومان است و پلیس ۱۱۰ را مستقر در پارکینگ‌ها داریم و اگر زائران شکایتی داشته باشند همکاران ما حضور دارند و اگر خارج عرف هزینه پارکینگ دریافت شود، عودت داده می‌شود و زائران حتماً با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاع دهند و ما با متخلفان در پارکینگ‌ها برخورد می‌کنیم.

سردار شرفی با اشاره به اینکه زائران فاصله پارکینگ تا پایانه باید رایگان جابجا شوند و مبالغی نباید توسط اتوبوس‌ها دریافت شود، گفت: موکب‌های عراقی خدمات روز اربعین ارائه نمی‌دهند، لذا زائران به صورتی برنامه ریزی کنند که روز اربعین به کشور برگردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ