برقراری یک پرواز در مسیر بیرجند- نجف/خوش خبری برای زائران حسینی

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: یک در مسیر بیرجند- نجف- بیرجند در ایام اربعین برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم طهماسبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یک پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند-نجف- بیرجند از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار شده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم شریف قائنات و زیرکوه در مجلس و پس از برگزاری جلسه با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قول مساعد جهت برقراری پرواز اربعین از فرودگاه بیرجند داده شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: شرکت هواپیمایی کاسپین جهت برقراری پرواز یاد شده معرفی شده است که یک خبر خوب برای زائران حسینی است.

طهماسبی با تأکید بر اینکه بر اساس هواپیمایی کاسپین پرواز بیرجند به نجف یکم شهریورماه برنامه ریزی شده است، افزود: بلیط این پرواز پس از اخذ مجوزهای لازم تا اواخر وقت اداری امروز دوشنبه بر روی سیستم فروش جهت خرید زائرین قابل دسترس خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پرواز برگشت نجف به بیرجند برای هشتم شهریورماه برنامه ریزی شده است، یادآور شد: ساعت دقیق پروازهای یاد شده به هم استانی‌های عزیز اعلام خواهد شد.

طهماسبی با تشکر از پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زائرین جهت تهیه بلیط نیاز است که از طریق سایت شرکت هواپیمایی کاسپین به آدرس https://www.caspianairlines.com یا از طریق آژانس‌های هواپیمایی فعال در استان بلیط تهیه کنند.

وی با بیان اینکه نرخ پرواز بیرجند- نجف- بیرجند بر اساس نرخ مصوب خواهد بود، گفت: همچنین پرواز تهران به بیرجند یکم شهریور ماه و پرواز بیرجند به تهران هشتم شهریورماه توسط ایرلاین یاد شده برقرار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ