پاسخ ایران به اسرائیل غرورآفرین خواهد بود

اقتصاد ایران: محمد مرندی به رسانه آمریکایی گفت که ایران قطعا به ترور اسماعیل هنیه در تهران پاسخ خواهد داد و حمله ایران به اسرائیل حتمی است، چه آتش‌بس باشد، چه نباشد.

همشهری آنلاین: محمد مرندی به رسانه آمریکایی گفت که ایران قطعا به ترور اسماعیل هنیه در تهران پاسخ خواهد داد و حمله ایران به اسرائیل حتمی است، چه آتش‌بس باشد، چه نباشد.

مشاور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا درباره علت تاخیر ایران در حمله به اسرائیل گفت: من فکر می کنم برای ایرانیان بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنند که کشورهای سراسر جهان و افکار عمومی به دنبال آن هستند و به طور گسترده تشخیص می‌دهند که تشدید تنش توسط اسرائیلی‌ها انجام شده است و این یکی از دلایل تاخیر است.

محمد مرندی درباره اینکه پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل به دنبال ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران منتفی است یا انجام می‌شود، گفت: ایران پاسخ خواهد داد و خشن هم پاسخ خواهد داد. من فکر می‌کنم (در این حمله) محاسبات صورت خواهد گرفت تا کشورهای جهان به این نتیجه نرسند که ایران آنها را به خطر می‌اندازد. پس از حمله ایران، توپ واقعاً در زمین آمریکایی‌ها خواهد بود و به نظر من این امر غرورآفرین است، زیرا درد قابل توجهی برای رژیم اسرائیل است.

مرندی درباره مذاکرات آتش‌بس و شرایط اسرائیل در این مذاکرات گفت: آنها شرایط جدیدی را وارد می‌کنند که غیرمنتظره است، من می‌گویم به آنچه که آمریکایی‌ها بر سر سازش توافق کردند، برگردند، سپس فکر می‌کنم مذاکرات به موفقیت انجامد. آمریکا و اسرائیل تغییراتی در مذاکرات داده‌اند که حماس انتظارش را نداشته است، بنابراین من به این آتش‌بس خوش‌بین نیستم

او درباره اینکه آیا پاسخ ایران به اسرائیل مشروط به آتش‌بس خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: حتی اگر آتش‌بس وجود داشته باشد، ایران همچنان باید رژیم اسرائیل را مورد حمله قرار دهد، چون این حمله در نوبت اقدام است.

مرندی همچنین در توییتی مرتبط با صحبت‌هایش با سی‌ان‌ان آمریکا نوشت: مسلما ایران به رژیم صهیونیستی ضربه سختی خواهد زد. ایران درگیر جنگ روانی بوده است، اما همچنین وضعیت را برای دوستان و متحدان در سراسر جهان جنوب توضیح داده است. رژیم‌های آمریکا و اسرائیل در مذاکرات آتش‌بس تیرک‌های هدف را جابه‌جا کرده‌اند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ