یدیعوت آحارانوت: اسرائیل در بدترین دوره تاریخ خود است

اقتصاد ایران: روزنامه یدیعوت آحارانوت در یادداشتی که امروز سه شنبه روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی خود قرار داده، اعلام کرد، اسرائیل بدترین سال تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، این رسانه عبری زبان که در راستای انتقاد از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو به این مسئله پرداخته و خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش نوشت: ما شما را دوست نداریم، شما هم ما را دوست ندارید، هر مجموعه و خانواده‌ای در این شرایط فاجعه بار خیلی وقت پیش از هم جدا شده بودند.

در بخشی از این یادداشت آمده است: از بد شانسی ما، بدترین کابینه تاریخ اسرائیل عاید ما شده است، این کابینه به هزاران شکل مختلف ثابت کرد که هیچ علاقه‌ای به مردم خود ندارد، آنچه که انجام می‌دهد در راستای نفرت آفرینی از یکدیگر است، به نحوی که ادامه بقای ما به کانون رعب و وحشتی برای همگان تبدیل شده است.

نویسنده در ادامه آورده است: بیش از یک سال از بدترین دوره تاریخ اسرائیل می‌گذرد، همه ما گویی دور یک محور دور هم می‌چرخیم و هنوز هم در بهت و حریت بلایی است (طوفان الاقصی) بر سر ما آمد، چطور می‌شود که یک سال از این شرایط گذشته باشد؟

به اعتراف نویسنده، یک سال است که اسرائیل در زیر پای خود جهنم را می‌بیند، جهنمی که ادامه بقایش را نشانه رفته است و اسرائیل جای پای دیگری برای خود جهت قدم نهادن در آن در آینده نمی‌بیند، چون هیچ سرزمین امنی در آینده منتظر ما نیست، کابینه هم که هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارد و راهبردی برای سازندگی و توسعه نداشته و وعده خوشی هم در کار نیست.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ