شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس فراهم شود

اقتصاد ایران: قدس- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر اینکه برای برگزاری مسابقات نباید فقط نگاهمان به ورزشگاه آزادی باشد گفت: شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه قدس فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات عصر یکشنبه در بازدید از استادیوم ۱۲ هزار نفری شهدای شهرقدس که با همراهی وحید گلی کانی، فرماندار، شهلی، شهردار، سرهنگ نعمتی جانشین ستاد فرماندهی انتظامی شهرقدس، سرهنگ موسوی یگان ویژه و رفعتی نماینده سازمان لیگ برتر و سایر مدعوین انجام شد، اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی ورزشگاه شهرقدس جهت برگزاری مسابقه لیگ برتر انجام شده است.

سادات با بیان اینکه ورزشگاه آزادی هم اکنون در حال بازسازی است و برای برگزاری مسابقات مناسب نیست، گفت: بر اساس پیشنهادات ارائه شده، ورزشگاه شهدای شهرقدس به عنوان جایگزین ورزشگاه آزادی برای برگزاری لیگ برتر معرفی شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات نباید فقط نگاهمان به ورزشگاه آزادی باشد افزود: با این نگاه سایر ورزشگاه‌های استان تهران در حالت ابتدایی مانده و توسعه نخواهند داشت.

مشاور استاندار تهران به اقدامات مناسب در خصوص بازسازی استادیوم آزادی اشاره و بیان کرد: این اقدامات قابل مقایسه با یک الی دو ماه گذشته نیست که از مسؤولان مربوطه در این زمینه تشکر می‌کنیم و امیدواریم کار با همین انگیزه ادامه داشته باشد.

وی به تجهیز ورزشگاه شهر قدس در خصوص ایجاد پارکینگ و ورودی‌های مجزا برای میزبان و میهمانان، خبرنگاران و بانوان اشاره و عنوان کرد: ضروری است تمهیدات لازم از لحاظ ترافیکی برای خروجی و ورودی‌ها اندیشیده شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از بازدید مجدد از این ورزشگاه طی هفته آینده خبر داد و بر ضرورت مهیا سازی شرایط لازم برای برگزاری بازی‌های ملی در این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: باید تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود تا فضای مناسب برای برگزاری مسابقات فراهم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ