گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ آپدیت جدیدی در چین دریافت کرد

اقتصاد ایران: شیائومی با انتشار آپدیت جدیدی برای دارندگان گوشی میکس فلیپ، ویژگی‌های جدیدی به این گوشی تاشو آورد.

چندی پیش، شیائومی گوشی تاشو خود به‌ نام میکس فلیپ را رونمایی کرد. این گوشی به صفحه‌نمایش خارجی ۴٫۰۱ اینچی با رزولوشن 1.5K و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت مجهز است. این صفحه‌نمایش حاشیه‌های یکسان در هر چهار طرف و لبه‌های خمیده دارد. روی این صفحه‌نمایش با یک لایه از شیشه‌ی کریستال دراگون ساخت شیائومی پوشانده شده است.

بنابر گزارش ithome، تنها پس از مدت کمی که از معرفی جدیدترین گوشی شیائومی می‌گذرد، به‌تازگی این شرکت با انتشار به‌روزرسانی با حجم ۶۲۵ مگابایت برای شیائومی میکس فلیپ، رابط کاربری  HyperOS 1.0.11.0 UNICNXM را به این گوشی آورده است که تجربه‌ی کاربری بهتر با صفحه‌نمایش بیرونی این گوشی تاشو را هدف قرار داده است.

شیائومی میکس فلیپ
Xiaomi

یکی از ویژگی‌های جدیدی که با این به‌روزرسانی به میکس فلیپ آمده است، پنجره‌ی پاپ‌آپ هوشمند نام دارد که برای تمرکز بر نوتیفیکیشن‌ها توسعه داده شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند اطلاعات مهم مانند جزئیات سفر و پیشرفت تحویل غذا و کدهای تأیید را مستقیماً روی صفحه‌نمایش بیرونی مشاهده کنند، بدون اینکه به بازکردن گوشی نیاز باشد. علاوه‌براین، کاربران اکنون می‌توانند برنامه‌های پرکاربرد خود را مستقیماً با ضربه‌زدن روی ویجت‌ انحصاری هر برنامه‌، در صفحه‌نمایش خارجی گوشی باز کنند.

صفحه‌نمایش خارجی شیائومی میکس فلیپ بعد از به‌روزرسانی از برنامه‌های کاربردی دیگر شیائومی ازجمله Mi Home و Happy Match پشتیبانی می‌کند. درکنار این ویژگی‌های جدید، شیائومی پایداری کلی سیستم را نیز بهینه کرده است و تجربه‌ی کاربری روان‌تر و مطمئن‌تری تضمین می‌کند. تجربه‌ی حالت تاریک روی صفحه‌نمایش خارجی نیز بهبود یافته است و دید بهتر و سهولت استفاده در شرایط کم‌نور را فراهم می‌کند.

پوسترهای رسمی شیائومی میکس فولد
Xiaomi

شیائومی تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن‌‌های محبوب WeChat و Douyin در صفحه‌ی خارجی میکس فلیپ را بهبود بخشیده است. این برنامه‌ها قبلاً نیز اجرا می‌شدند؛ اما برخی مواقع رابط کاربری آن‌ها با شکل خاص نمایشگر بیرونی این گوشی تاشو سازگار نبود و گاهی نیز باعث خاموش‌شدن گاه‌و‌بی‌گاه نمایشگر بیرونی می‌شد.

مقالات مرتبط
  • گوشی شیائومی میکس فلیپ رونمایی شد؛ خوش‌قیمت و پرقدرت با نمایشگر خارجی بزرگ
  • رسمی: قیمت شیائومی میکس فلیپ در بازارهای اروپایی مشخص شد

علاوه‌بر‌این، وصله‌ی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ در این به‌روزرسانی ادغام شده است و شیائومی جدیدترین پیشرفت‌های امنیتی خود برای محافظت از دستگاه و داده‌های خریداران گوشی میکس فلیپ را دراختیار کاربران چینی خود قرار می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ