پرونده ۲ مرگ مشکوک در دادسرای جنایی

اقتصاد ایران: فرار عجیب پسری جوان از بیمارستان و مرگ دردناک کودک دوساله موجب تشکیل دو پرونده در دادسرای جنایی تهران و شکایت خانواده ها از تیم پزشکی و کادر بیمارستان شد.

همشهری آنلاین: فرار عجیب پسری جوان از بیمارستان و مرگ دردناک کودک دوساله موجب تشکیل دو پرونده در دادسرای جنایی تهران و شکایت خانواده ها از تیم پزشکی و کادر بیمارستان شد.

نخستین پرونده مربوط به مرگ مشکوک پسری جوان در پایتخت است که روز جمعه گزارش این حادثه به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. جوان جان باخته از چند سال قبل معتاد به مواد مخدر شده بود.

خانواده اش، وی را به کمپ ترک اعتیاد بردند تا مواد را ترک کند. او پس از آنکه مرخص شد به خانه یکی از بستگانش در جنوب تهران رفت اما اصلا حالش خوب نبود. در این شرایط، خانواده اش او را به بیمارستانی در تهران بردند و به دلیل اینکه حال مساعدی نداشت، ‌بستری شد تا تحت درمان قرار بگیرد. او اما از بیمارستان فرار کرد و خانواده اش جست و جو برای یافتن او را آغاز کردند.

خانواده پسر جوان وقتی اثری از وی نیافتند به خانه بازگشتند و ناباورانه با جسد وی مواجه شدند. با حضور تیم جنایی در محل حادثه مشخص شد که احتمالا پسر جوان به دلیل تزریق مواد مخدر جانش را از دست داده است. با این حال جسد وی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر خانواده این جوان جان باخته راهی دادسرای جنایی تهران شدند وبه طرح شکایت از کادربیمارستان پرداختند.

پدر این جوان جان باخته گفت: پسر من در بیمارستان تحت درمان بود اما روز حادثه، لباس هایش را پوشیده و بیمارستان را ترک کرد. هیچ کس هم کنترلی بر این موضوع نداشته است که اگر حواسشان بود و اجازه خروج پسرم از بیمارستان را نمی دادند، ‌او حالا زنده بود.

با این شکایت، ‌پرونده ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل و دستورات لازم در این خصوص صادر شد. هم اکنون این پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شده است.

مرگ دردناک کودک ۲ ساله

دومین حادثه مربوط به مرگ دردناک پسری ۲ ساله در پایتخت است که مدتی قبل اتفاق افتاد. این پسربچه روی مبل خانه خود نشسته و کارد میوه خوری در دست داشت. ناگهان پایش لغزید و به پایین سقوط کرد. همین اتفاق تلخ موجب شد تا چاقو به قلبش فرو برود.

هرچند پسر بچه ۲ ساله فورا توسط خانواده اش به بیمارستانی در تهران انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات او فایده ای نداشت و این کودک به کام مرگ رفت. چند روز بعد از این حادثه دردناک، خانواده این کودک راهی دادسرای جنایی تهران شدند و از تیم پزشکی بیمارستان به دلیل سهل انگاری و طولانی بودن پروسه درمان شکایت کردند. آنها می گفتند که وقتی پسرشان را به بیمارستان رساندند، پزشکان گفتند که زخم سحطی بوده و مشکلی برای کودک ایجاد نخواهد شد. به همین دلیل پروسه درمان طولانی شده و بعد مرگ کودکشان رقم خورده است. تحقیقات در این پرونده نیز ادامه دارد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ