قدیمی‌ترین برندهای صنعت خودرو کدام‌اند؟

اقتصاد ایران: تویوتا همچنان با اقتدار، به‌عنوان بادوام‌ترین خودروساز دنیا شناخته می‌شود.

برخی از برندهای خودروساز سال‌هاست که در صدر فهرست مطمئن‌ترین خودروسازهای سراسر دنیا قرار دارند. با اینکه خودروسازهای جدید خودروهایی با دوام بسیار بیشتر از چند سال گذشته تولید می‌کنند، بعضی از این برندهای قدیمی همچنان به سلطه‌ی خود درزمینه‌ی دوام و کیفیت ادامه می‌دهند.

بنابر گزارش iSeeCars، این رسانه اخیراً خودروها و برندهایی را بررسی کرده است که احتمالاً می‌توانند به مسافت ۲۵۰ هزار مایل (۴۰۲ هزار کیلومتر) یا بیشتر برسند. نکته‌ی مهم این است که بسیاری از برندهای برتر این فهرست در سال‌های گذشته نیز در همین جایگاه قرار داشتند.

طبق این گزارش، شرکت تویوتا با ۱۷ درصد احتمال کلی برای رسیدن خودروهایش به مسافت ۲۵۰ هزار مایل (۴۰۲ هزار کیلومتر)، در صدر این فهرست قرار گرفته است و بعدازآن به‌ترتیب شرکت‌های هوندا با ۱۳٫۶ درصد، رم با ۱۱٫۵ درصد، جی‌ام‌سی با ۱۱٫۴ درصد، شورولت با ۱۰٫۵ درصد، لکسوس با ۹٫۷ درصد و فورد با ۹٫۵ درصد، رتبه اول تا هفتم این فهرست را دربر می‌گیرند.

خودرو معمولی در جاده‌های آمریکا ۸٫۶ درصد احتمال دارد که به مسافت ۲۵۰ هزار مایل (۴۰۲ هزار کیلومتر) یا بیشتر برسد؛ بنابراین، خودروهای این خودروسازها عملکرد بسیار بهتری از سایر برندهای دیگر از خود نشان می‌دهند. با نگاهی به این فهرست، ممکن است دیدن رم، جی‌ام‌سی، شورولت و فورد درکنار برندهایی مانند هوندا و تویوتا کمی عجیب به‌نظر برسد.

شرکت‌‌های رم، جی‌ام‌سی، شورولت و فورد تعداد زیادی پیکاپ می‌فروشند که در تحلیل iSeeCars نیز، امتیاز زیادی کسب کرده‌اند و این پیکاپ‌ها عملاً برای رانندگی در شرایط سخت طراحی و ساخته شده‌اند. این در حالی است که اکثر خودروهای تولید تویوتا و هوندا از نوع سدان و خودروهای شهری هستند. شرکت لکسوس نیز برند لوکس تویوتا است و جای تعجب ندارد که شاهد این برند در فهرست مذکور باشیم.

مقالات مرتبط
  • تویوتا تاندرا سهم Ram را از بازار وانت پیکاپ گرفت؛ یک گام تا جایگاه سوم
  • این خودروها بهترین و رضایت‌بخش‌ترین صندلی‌ها را دارند

بررسی سایر دسته‌های خودرو نشان می‌دهد که شاسی‌بلندها ۱۶ جایگاه از ۳۰ جایگاه برتر این فهرست را ازآنِ خود کرده‌اند. همچنین، این فهرست شامل ۸ پیکاپ و ۴ سدان است. iSeeCars برای این مطالعه از داده‌های بیش از ۴۰۲ میلیون خودرو و از مدلی اختصاصی از هر برند برای تخمین طول عمر خودروها و برندها مذکور استفاده کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ