رسانه عبری: در صورت بن بست در مذاکرات حزب الله حمله می‌کند

اقتصاد ایران: در سایه ادامه شرایط رعب و وحشت از پاسخ مقاومت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، یک رسانه عبری زبان پیش بینی کرد، در صورت بن بست در مذاکرات حزب الله حمله خود را به اسرائیل آغاز می‌کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه عبری وای نت وابسته به یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه که شامگاه یک شنبه خود اعلام کرد، ارزیابی‌های موجود در اسرائیل آن است که حزب الله به زودی حمله خود را آغاز می‌کند و فقط منتظر نتایج مذاکرات است.

در ادامه این گزارش آمده است، در حالی که مذاکرات برای مبادله اسرا در حال انجام است، محافل امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل معتقدند حزب الله هر گاه به این نتیجه برسد که مذاکرات دچار مشکل و بن بست شده و به سوی بحران پیش می‌رود، تهاجم خود را آغاز خواهد کرد.

به اعتقاد این محافل حزب الله موشک‌های خود را آماده کرده و به محض اینکه به این نتیجه برسد که مذاکرات فلسطینیان با اسرائیل به بن بست رسیده است، این موشک‌ها را برای اولین بار رهسپار نقاط میانی و مرکزی (فلسطین اشغالی) خواهد کرد.

ایتمار ایشنر نویسنده این گزارش تاکید کرد، علاوه بر حملات موشکی و پهپادی در حال حاضر نگرانی جدیدی هم به اسرائیل افزوده شده و محافل امنیتی از تدارک حزب الله برای ترور شخصیت‌های عالی رتبه اسرائیلی ابراز نگرانی می‌کنند.

در ادامه این گزارش آمده است، اسرائیل به این نتیجه رسیده است که حزب الله در زمان برگزاری نشست‌های مذاکرات که در قطر آغاز شده، دست عملیات انتقام جویانه خود را آغاز نخواهد کرد، چون نمی‌خواهد اقدامش بهانه‌ای برای برهم زدن مذاکرات شود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ