افشاگری آتیلا حجازی از خرافات عجیب نکونام

اقتصاد ایران: پس از حضور چند ماهه آتیلا حجازی در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست در لیگ بیست و سوم، ناگهان این ایمان عالمی بود که برای لیگ بیست و چهارم سرپرست استقلال شد.

 خبرورزشی: پس از حضور چند ماهه آتیلا حجازی در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست در لیگ بیست و سوم، ناگهان این ایمان عالمی بود که برای لیگ بیست و چهارم سرپرست استقلال شد. نکته جالب اینکه معرفی سرپرست جدید بلافاصله بعد از پاسخ مثبت به استعلام باشگاه استقلال برای حضور آتیلا حجازی در باشگاه اتفاق افتاد!

حواشی در خصوص استقلال و آتیلا حجازی همچنان ادامه دارد. اخیرا صحبت های آتیلا حجازی پیرامون خرافات در باشگاه استقلال خبرساز شده است، او در یک مصاحبه اظهار کرد: 

- متاسفانه این اتفاقات رخ داد. حتی جلسات پیش از بازی به من می گفتند برو، بعد یک بازی می گفتند نرو. بازی با نساجی که نتیجه مساوی شد، بازی بعد گفتند نه خود تو باید جلسه پیش از بازی را بروی. به هرحال خرافات و این داستان‌ها بود. بازی با ذوب آهن و فولاد که من رفته بودم پیروز شدیم، جلسه پیش از بازی نساجی را نبودم و بازی مساوی شد، گفتند آقای حجازی باید جلسه قبل از بازی را برود. اعتقاد به خرافات زیاد بود. می گفتند من جلسه را می رفتم می بردند و بازی با نساجی که نرفتم، نبردند، گفتند پس حجازی برود.

این خرافات که گفتید از جانب چه کسی بود؟

- دیگر همه می دانند این را!

یعنی از سمت کادر فنی؟

- بله!

پس به نوعی از اسم و محبوبیت زنده یاد ناصر حجازی و حضور آتیلا حجازی استفاده شد...

- میان صحبت شما بگویم، شما می توانید کامنت ها را بخوانید، اصلا نیاز به گفتن من نیست. کامنت‌ها ۹۸ به ۲ بود. همه چیز خیلی مشخص است. یک بازی خنده داری راه انداختند. من ضرر نکردم، من عاشق استقلال هستم، رابطه هوادار با من خوب است، نمی توانستند این چیزها را ببینند.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ