پیگیری ویژه هیات مدیره پرسپولیس برای صدور رای کمیته تعیین وضعیت

اقتصاد ایران: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باتوجه به گزارش‌ها درباره اعلام رأی پرونده بیرانوند به سود این باشگاه و جلوگیری از اعلام رسمی آن درخواست پیگیری ویژه حقوقی به این موضوع را برای درویش صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز تشکیل جلسه دادند.

در این نشست مسائل مهمی مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد. همچنین با توجه به گزارش مدیرعامل، مصوباتی در اختیار وی قرار گرفت.

در نشست امروز، در ارتباط با فرایند انتقال سهام و ثبت آن که از دغدغه‌های باشگاه، هواداران و سهامداران بود گزارش کاملی ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

استماع گزارش درباره مسائل حقوقی و تصمیم‌گیری درباره پرونده‌های مفتوح نیز از موضوعات طرح شده در جلسه بود و هیأت مدیره، با توجه به اعلام نظرهای صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مراتب تشکر خود از معاونت پیشین و کنونی حقوقی باشگاه را اعلام نمود.

گزارش کمیته اقتصادی و عقد قرارداد با اسپانسرها که رویه منظمی پیدا کرده است از دیگر موارد مورد بحث بود. تشکیل تیم بانوان پرسپولیس و استماع گزارش محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه و اقدامات و تحولاتی که در آکادمی اتفاق افتاده و در شرف انجام است نیز بخش مهمی از جلسه را به خود اختصاص داد.

اعضا همچنین از تلاش‌های محسن خلیلی تقدیر و تشکر کردند و در ارتباط با توسعه فعالیت‌های آکادمی تصمیم‌هایی اخذ و ابلاغ شد.

رضا درویش همچنین درباره روند نقل و انتقالات و اتفاقات در شرف وقوع گزارشی را به هیأت مدیره ارائه کرد. محمد دلبری، عضو هیأت مدیره پرسپولیس در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «دغدغه‌های هواداران عزیز کاملاً قابل درک و در بسیاری موارد به جا است و اتفاقاً باید از این حساسیت هواداران تشکر کنیم.

مدیرعامل گزارش خوبی درباره اقدامات در حال انجام ارائه داد و در روزهای پیش رو حتماً اتفاقات خوبی روی خواهد داد که هواداران را از نگرانی خارج خواهد کرد.

هیأت مدیره باشگاه همچنین از مدیرعامل به جهت پرداخت ۲۰ درصدی دستمزد اعضای تیم در حالی که تسویه فصول گذشته صورت گرفته است، تقدیر نمود.

در نشست امروز، اعضا با توجه به مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله در دربی به زیان پرسپولیس، نسبت به اظهار نظر ریاست فدراسیون فوتبال در ارتباط با رقابت‌های فصل گذشته لیگ، اعتراض کردند.

پیگیری ویژه هیات مدیره پرسپولیس برای صدور رای کمیته تعیین وضعیت

همچنین با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رأی پرونده بیرانوند به سود پرسپولیس و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، پیگیری ویژه در این ارتباط و دخالت‌های غیر ورزشی و نهادهای بالادستی داشته باشند.

همچنین با تصویب در هیأت مدیره، کمیته فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس به منظور رشد و توسعه فعالیت‌های آکادمی به سطحی بالاتر تشکیل خواهد شد. از شروع فعالیت هیأت مدیره کنونی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فعالیت آکادمی فوتبال باشگاه از مسائل بسیار مورد توجه بوده است که با مدیریت محسن خلیلی، شاهد حرکت آکادمی در مسیر درست و تعیین شده بوده‌ایم.

آثار این تحول در فصل گذشته و زودتر از پیش‌بینی‌ها با کسب عنوان قهرمانی در یکی از رده‌ها و ارتقای جایگاه رده‌بندی دیگر رده‌های سنی و مهم‌تر از همه معرفی بازیکنان جدید به تیم بزرگسالان و لیگ برتر فوتبال ایران نمایان شد.

اکنون مدیران باشگاه و آکادمی در اندیشه ارتقای کمی و کیفی سطح این فعالیت هستند. این موضوع در آخرین نشست هیأت مدیره و مدیرعامل مورد توجه ویژه قرار گرفت و در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر آکادمی فوتبال باشگاه، مصوب شد به منظور افزایش سطح فعالیت‌ها در جهت توسعه فوتبال جوانان که مورد تاکید ویژه کنفدراسیون هم قرار دارد و استفاده از ظرفیت‌ها از جمله پیشکسوتان، کمیته فنی آکادمی تشکیل شود.

از جمله وظایف این کمیته پایش دائمی فعالیت تیم‌های پایه و بازیکنان مستعد و سطح آموزش‌ها خواهد بود. کمیته فنی متشکل از معاون ورزشی باشگاه، سرمربی تیم و مدیر آکادمی فوتبال خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ