واکنش هواداران لهستانی:حق ندارید قلی‌زاده را بفروشید!

اقتصاد ایران: میزان آمادگی و عملکرد علی قلی‌زاده یکی از مهم‌ترین مسائل این روزهای کادر فنی و هواداران تیم فوتبال لخ‌پوزنان لهستان است.

ورزش سه: پس از ۴ هفته که فدریکسون سرمربی تیم فوتبال لخ‌پوزنان در لیگ برتر لهستان از علی قلی‌زاده پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به عنوان یار جایگزین استفاده کرد، در دیدار هفته پنجم ستاره ایرانی لخ پوزنان از ابتدا وارد ترکیب شد و موفق شد در ادامه روند خوبی که در هفته‌های اخیر پس از ورود به زمین از خود به نمایش گذاشته بود، در آخرین بازی تیمی ارسال کننده پاس گل شود تا نگاه‌ها را بار دیگر به سمت خود بچرخاند.

در همین زمینه یکی از رسانه‌های لهستانی به تازگی گزارشی درباره آخرین وضعیت قلی زاده منتشر کرده که واکنش‌های زیادی نیز از سوی هواداران لخ پوزنان به همراه داشته است.



در ادامه این مطلب نگاهی داریم به چند نظر کاربران لهستانی زیر مطلبی درباره نمایش قلی‌زاده:

*بهتر است مربی از او در پست شماره 10 استفاده کند و پازل خود را اینگونه تکمیل کند.

* واضح است که اکنون فقط می توانیم به او تکیه کنیم، زیرا او دوره آماده سازی طولانی را به پایان رسانده است. اگر به فکر فروش او هستند بهتر است در پایان فصل برای آن اقدام کنند.

*بهتر است او را با مبلغ قابل توجهی بفروشند و پول خوبی به دست آوردند. اینطور همه خوشحال می‌‎شوند و فرصت برای بازی سوزا، کوزوبال و یاگیلو هم مهیا می شود.

*در این پنجره فروخته نمی شود و آنها شروع به تبلیغات روی او برای فروشش خواهند کرد.

*اگر روی فرم باشد می تواند فصل را با 5 گل و 3 پاس گل تمام کند و بازیکن کلیدی برای ما باشد. به نظرم اگر او را بفروشیم بهتر از او گیرمان نمی آید.

*اکنون تیم سه بازیکن دارد؛ قلی زاده، سوزا و کوزوبال. و سه بازیکن دیگر: جوئل، ایشاک و سالامون. سال آینده احتمالا ایشاک می رود و جوئل، سوزا فروخته می‌شوند. به همین دلیل من اگر جای مدیران باشگاه بودم قلی زاده را پایان قرارداد حفظ می کردم یا سال آینده او را می فروختم.

*حالا که بالاخره شروع به بازی کرد، امیدوارم فروخته نشود. قلی زاده باید در دوران آماده سازی تلاش می کرد و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. فروختن او در حال حاضر اشتباه است.

واکنش هواداران لهستانی:حق ندارید قلی‌زاده را بفروشید!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ