تصویربرداری حزب‌الله از ویلای شخصی نتانیاهو

اقتصاد ایران: سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی درباره تصویربرداری پهپادهای حزب‌الله لبنان از ویلای شخصی نخست‌وزیر این رژیم، پیام هشدار صادر کردند.

ایرنا: سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی درباره تصویربرداری پهپادهای حزب‌الله لبنان از ویلای شخصی نخست‌وزیر این رژیم، پیام هشدار صادر کردند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی از احتمال تصویربرداری از محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر توسط یک پهپاد متعلق به حزب الله لبنان خبر داد.

براساس این گزارش، تعدادی از جنگنده های رژیم صهیونیستی برای بررسی حضور پهپادهای شناسایی در فضای هوایی نزدیک به ویلای «قیصر»، به خیابان غزه در قدس اشغالی اعزام شدند اما نتوانستند پهپادهای احتمالی را شناسایی کنند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که هشدار حضور پهپاد در نزدیکی ویلای شخصی نتانیاهو، احتمالا ناشی از خطای سامانه های راداری و پدافندی بوده است.

علاوه بر توده صهیونیست ها که از زمان ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دچار هراس شده اند و در پناهگاه ها به سر می برند، تدابیر امنیتی درباره مقامات رژیم اشغالگر در سراسر سرزمین های اشغالی و سفارتخانه های این رژیم در نقاط مختلف جهان نیز تشدید شده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر «مسعود پزشکیان» به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

«فواد شکر» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی ترور شهید هنیه و شهید فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ