۲۰ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین توسط هلال احمر خراسان جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند-معاون هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۵۱۴ خدمت پزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه‌های هلال احمر خراسان جنوبی مستقر در شهر کاظمین به زائران اربعین ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رضا لطیفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اربعین سال جاری مانند سال قبل دو درمانگاه در باب صاحب الزمان (عج) و خیابان امام علی (ع) کاظمین توسط جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی استقرار یافته است، اظهار کرد: این دو درمانگاه خدمات پزشکی و پیراپزشکی به مردم و زائران ارائه می‌دهد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انجام ۱۱۳ مورد تست قند خون، ۴۲ مورد نوار قلب، ۲۳۱ مورد سرم تراپی، مراجعه ۳ هزار و ۸۸۱ مورد گرمازدگی و انجام هزار و ۲۹۷ مورد تزریقات تاکنون در زمینه خدمات پیراپزشکی در این دو درمانگاه ارائه شده است، گفت: همچنین ۶ هزار و ۵۶ بیمار در درمانگاه‌های هلال کاظمین ویزیت شدند.

لطیفی افزود: از این ۶ هزار و ۵۶ بیمار تعداد ۳ هزار و ۹۹۶ نفر از پزشک عمومی و هزار و ۱۹۷ نفر هم در بخش داخلی خدمت پزشکی گرفته‌اند و خرسند هستیم که در راستای سلامت زائران اباعبدالله حسین (ع) تلاش کرده‌ایم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه کار خدمت رسانی تیم پزشکی از ۲۵ مرداد در کاظمین آغاز شده است، یادآور شد: تعداد ۱۰۰ پزشک، پرستار و کادر درمان از خراسان جنوبی در قالب تیم‌های هلال احمر به صورت هوایی و زمینی از ۲۲ مردادماه به عتبات اعزام شدند.

گفتنی است که اربعین ۱۴۰۳ برای دومین سال مدیریت درمانگاه‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در شهر کاظمین برعهده جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی قرار گرفته و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ