بیش از ۱۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد

اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای دهمین مرحله طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین حسن پور با بیان اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، دهمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت ۳ روز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در سطح استان به مرحله اجرا درآمد از تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این راستا ۴۴۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۹ نفر قاچاقچی و ۲۶۹ نفر خرده‌فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اعلام اینکه از این افراد ۲۵ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک، ۳۱۱ گرم هروئین، ۶۹ کیلو و ۳۶۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۲۹۴ گرم شیشه و ۵۱ کیلو و ۵۰۴ گرم سایر مواد مخدر کشف شد، افزود: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ