ظفرقندی می‌داند چگونه دانشجو تربیت کند

اقتصاد ایران: بیگدلی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: ظفرقندی می‌داند چگونه دانشجو تربیت کند.

بیگدلی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ظفرقندی می‌دانند چگونه دانشجو تربیت کند. بالای ۴۰۰ دانشجوی متخصص را برای ما تربیت کردند. یعنی نگذاشتند ارز از این مملکت خارج شود. در همین استانبول فقط ما بالای ۲۵ هزار دانشجو داریم که در آنجا تحصیل می‌کنند که هر دانشجو ۲ میلیارد هزینه آن است و ایشان نگذاشتند میلیاردها پول از مملکت به خارج رود.

وی افزود: یعنی تمام مشکلات و درد و رنج‌های وزارت بهداشت را می‌داند. من پزشکم و هیئت مدیره بیمارستان‌های مختلف بودم، شورای عالی بیمه تعرفه را مشخص می‌کند و ربطی به رئیس سازمان نظام پزشکی ندارد. یک سال استثنا توسط سازمان نظام پزشکی این تعرفه تعیین شد.

بیگدلی گفت: به خون شهدا قسم می‌خورم که ظفرقندی به این نظام التزام عملی دارد به ولایت فقیه التزام عملی دارد. زیرا مردم را دعوت به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کرده است. اگر نداشت، اپوزیسیون می‌شد و می‌نشست در خانه ولی انجمن ایشان به تک‌تک پزشکان و تک‌تک کادر درمان و انجمن‌های ایشان تماس گرفتند و مردم را برای حضور در پای صندوق رأی تشویق می‌کردند. این یعنی التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران

وی افزود: پزشکیان متخصص حوزه بهداشت است. من مطمئنم ظفرقندی با هماهنگ مقامات ارشد نظام و استعلام دستگاه‌های امنیتی معرفی شدند. وزیر محترم اطلاعات در کمیسیون اجتماعی به همکاران من شهادت دادند که تمامی وزرا استعلام شدند و مورد تأیید دستگاه‌های امنیتی بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ