ظفرقندی آمده است خدمت کند

اقتصاد ایران: آقایان رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و احمد بیگدلی نماینده تاکستان در جلسه رای اعتماد مجلس به عنوان موافقان وزیر پیشنهادی بهداشت صحبت کردند.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان که موافق برنامه های پیشنهادی وزیر بهداشت است گفت : «از دکتر پزشکیان رییس جمهور تشکر می کنم به واسطه معرفی کابینه فراجناحی و وفاق ملی. این فرصت را غنیمت بشمارید. آیا واقعا عزیزانی که در کابینه به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شدند از مراجع امنیتی تایید صلاحیت نگرفته اند؟ با اینها صحبت نکرده اند؟ از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مگر تاییدیه نگرفته اند؟ عزیزان دومین وزارتخانه ای که بیشترین جمعیت به سمت آن رجوع می کند بعد از وزارت آموزش و پرورش وزارت بهداشت است .»

وی افزود:« آقای دکتر ظفرقندی این فرصت را از طریق دکتر پزشکیان برای خودش غنیمت شمرده است و آمده است خدمت کند اولین این مسیر را برای این در نظر بگیرید حتما می آید حال حاضر خود را برای نمایندگان توضیح می د هد اصل حال حاضر افراد است جامعه پزشکی ایشان را تایید کرده است نخبگان وی را تایید کرده اند آقای دکتر مرندی، خانم دکتر وحید دستجردی و آقای دکترهاشمی وی را تایید کرده اند.»

رمضانعلی سنگدوینی گفت: « سیاست های کلی مقام معظم رهبری در طول ده سال حدود 30 درصد اجرا شده است آیا نباید به این توجه شود. اصلا دکتر ظفرقندی را چه کسی معرفی کرده است؟ رییس جمهوری که خود وزیر بهداشت بوده است و می فهمد، نایب رییس مجلس و چندین دوره نماینده مجلس بوده است پس متوجه می شود چه کسی را معرفی کرده است. »

وی افزود:« دکتر پزشکیان اعلام کرد برنامه بنده سیاست های کلی و برنامه هفتم است. نارضایتی در بین مردم و جامعه پزشکی و در بین شرایطی که در جامعه وجود هست که باید اصلاح شود اقای دکتر ظفرقندی وقتی به کمییسیون ما امد اعلام کرد برای اصلاح امور امده ام همه انجمن های علمی، سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکی از وی حمایت کرده اند که این سرمایه است.»

وی همچنین خاطر نشان کرد:« دکترظفرقندی خود یکی از طلایه داران دفاع مقدس بوده و جانباز شیمیایی دفاع مقدس است و حدود 50 ماه در جبه بوده است مگر می شود کسی که کتاب شرح درداشتیاق را نوشته است از مسیر انقلاب و رهبری خارج شود؟ ایشان یکی از شخصیت های پاک دست است. وی اعلام کرد اگر برگردیم یک روزی به دفاع مقدس حاضرم جانم را فدای این نظام و انقلاب و کشور کنم. همکاران عزیز قبول دارم من از اقای ظفرقندی می خواهم حتما مسائل را بازگو کنند. ولی حوزه سلامت را نباید سیاسی کنیم مردم گرفتارند و مشکل دارند باید مراقب باشیم. »

احمد بیگدلی نماینده مردم تاکستان هم در مقام موافقت با وزیر بهداشت گفت :«همکاران محترم و مردم شریف من فرزند شهیدم و پدرم در سنگر ظفرقندی شهید شده است و امدم از وی دفاع کنم.او بلد است چگونه دانشجو تربیت کند و نگذاشته است ارز از مملکت خارج شود. فقط بالا 25 هزار دانشجو در استانبول داریم که دارند تحصیل می کنند. ظفرقندی نگذاشت میلیاردها تومان از مملکت خارج شود

وی گفت :« او رییس نظام پزشکی بوده و تمام مشکلات کار بهداشت و درمان را می داند. شورای عالی بیمه تعرفه را مشخص می کند و ربطی به نظام پزشکی ندارد یکسال به صورت استثنا تعرفه از سوی نظام پزشکی تعریف شد .»

بیگدلی افزود : « چرا می خواهید امید بیماران صعب العلاج و دانشجویان را از بین ببرید؟ وفاق ملی یعنی چه؟ به خون شهیدم شهادت می دهم وی به نظام التزام عملی دارد چرا ؟ چون مردم را به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری می کرد به تک تک کادر درمان و انجمن ها تماس گرفته و گروه ایشان مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق می کرد این یعنی التزام عملی به جمهوری اسلامی.»


وی خاطر نشان کرد :« الان چشم کادر بهداشت و درمان به شماست همکاران من در اتاق عمل گوششان به رادیو است. بهورزان چشمشان به شماست که به چه کسی رای می دهید. بیایید وفاق ملی را به معنای واقعی معنا کنیم همه ما باید دست به دست هم دهیم این مملکت مخصوصا چالش اصلی وزارت بهداشت را به پیش بریم. مطمئنم وی با استعلام از دستگاه های امنیتی معرفی شدند. تمام وزرا استعلام شده و مورد تایید دستگاه های امنیتی هستند. در اول این انقلاب تیم های اضطراری بهداشت درست شد که دکترظفرقندی و پزشکیان جزو این تیم ها بودند.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ