نقش نیروهای مبارزه با تروریسم عراق در تامین مراسم اربعین

اقتصاد ایران: سخنگوی نهاد مبارزه با تروریسم از اقدامات امنیتی انجام شده این نهاد در زمینه حمایت از زائران مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، صباح النعمان سخنگوی نهاد مبارزه با تروریسم عراق گفت: با توجه به دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح و رئیس نهاد مبارزه با تروریسم، آمادگی امنیتی برای مراسم اربعین خیلی زود از سوی نهاد مبارزه با تروریسم شروع شد.

وی افزود: ماموریت های نهاد مبارزه با تروریسم حمایت و پشتیبانی از سایر بخش های امنیتی است. دستگاه مبارزه با تروریسم عراق به اقدامات اطلاعاتی خود در طول مسیرهای پیاده روی اربعین به ویژه در مناطق پر ازدحام ادامه می دهد تا هرگونه تلاش یا فعالیت تروریستی احتمالی را در نطفه خفه کند.

النعمان تاکید کرد: دستگاه مبارزه با تروریسم چند عملیات پیشدستانه و پیشگیرانه به منظور تامین امنیت مناطق به ویژه مناطق دورافتاده و مناطق بیابانی که احتمال می رفت تروریست ها از این مناطق برای حملات خمپاره ای استفاده کنند یا موکب های زائران را با مشکل مواجه کنند؛ انجام داده است و برنامه ها و اطلاعات دقیقی از مناطق و اماکن پرتردد و ازدحام دارد.

وی افزود: در کنار فعالیت های میدانی و اطلاعاتی نهاد مبارزه با تروریسم ، بُعد دیگر خدماتی است. همکاری میان این نهاد با مقامات دیصلاح برای ارائه خدمات بهداشت و درمان و اورژانسی به زائران برقرار است.

سخنگوی نهاد مبارزه با تروریسم عراق در پایان اعلام کرد: نیروهای نهاد مبارزه با تروریسم آمادگی کاملی برای مقابله با هر خطر یا اقدامی دارند که در مخلیه تروریستها باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ