هاشمی‌نسب، نکونام و مدیران استقلال را تهدید کرد

اقتصاد ایران: هاشمی‌نسب صحبت‌هایی جنجای درباره علت عدم تمدید قراردادش با استقلال مطرح کرد.

فوتبالی: هاشمی‌نسب، در مراسم تقدیر از عکاسان صحبت‌هایی جنجالی مطرح کرد و گفت: من ۲۱ سال است که خط قرمزی به نام هوادار در استقلال دارم. اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، صحبتهایی می‌کنم که به جان مادرم ....

او ادامه داد: اگر قرار باشد بگویند مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پول با استقلال به مشکل خورده، یکسری حرفها را خواهم زد. یک هوادار استقلال برایم کامنت داد که تو هم تو زرد از آب درآمدی و به خاطر پول نیامدی. باز هم می‌گویم که اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، با بد اتفاقی دارند بازی می‌کنند.

مربی سابق استقلال گفت: سکوت می‌کنم و از نکونام می‌خواهم توضیح دهد که درباره این اتفاقات توضیح دهد و واقعیت را بگوید تا رفاقتمان پابرجا بماند و گرنه من بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت. رفاقتها بویی گرفته که نمی‌شود گفت بوی چیست! به یکسری آدمها نمی‌شود گفت رفیق.

هاشمی‌نسب درباره هواداران استقلال اظهار داشت: تا آخر عمر قدرشناس هواداران استقلال هستم باز هم تاکید می‌کنم و به زبان فارسی می‌گویم که مرا جلوی هوادار استقلال نگذارید و نگویید هاشمی‌نسب به خاطر پول نیامده است. خانواده و هوادار استقلال، برای من از پول مهمتر است.

او ادامه داد:  برای من زرنگ‌بازی درنیاورید، من ۲۱ سال قبل این مکتب زرنگی فوتبال، را در بین بزرگان فوتبال و کسانی که یکسری کار را در فوتبال تدریس می‌کردند، یاد گرفتم. اگر چیزی بروز نمی‌دهم، از روی نجابتم است.

دستیار سابق نکونام در پایان گفت: اصلا دنبال این نیستم که به استقلال برگردم. حرف برای گفتن خیلی زیاد است اما باز هم می‌گویم که مرا جلوی هوادار نگذاریدمن با استقلال عاشق هواداران استقلال نشدم، من با هواداران استقلال عاشق استقلال شدم.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ