برگزاری مسابقات عملیاتی آتش نشانان کرجی

اقتصاد ایران: کرج- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: مسابقات عملیاتی ورزشی آبرسانی آتش نشانان کرجی با حضور ۳۲ تیم چهار نفره از ۳۲ ایستگاه‌های عملیاتی این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد یساولی با اشاره به اهمیت یادگیری و فراگیری تکنیک‌های عملیاتی آتش نشانی توسط آتش نشانان بطور مستمر و سنجش این توانایی توسط تیم‌های نظارتی آتش نشانان که متشکل از افسران ارشد و کارشناسان آتش نشانی است، استفاده از آب برای کنترل حریق یکی از ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین روش‌هایی است که تمامی افراد با آن آشنا هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: همان اندازه که استفاده از آب می‌تواند در خاموش کردن آتش مفید باشد به همان اندازه هم می‌تواند در استفاده نابجا در زمانی مناسب و سریع ایجاد مخاطره و گسترش حریق یا خسارات را بر جای گذارد.

وی بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۳۲ تیم چهار نفره از ۳۲ ایستگاه عملیاتی حضور داشتند که با استفاده از تجهیزات عملیات اعم از تجهیزات حفاظت فردی، خودروی عملیاتی، لوله‌های آبرسانی نسبت به اجرای سریع آبرسانی در یک عملیات فرضی اقدام کردند.

یساولی گفت: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در سازمان آتش نشانی؛ نقش پر رنگ و حائز اهمیت آمادگی جسمانی آتش نشانان درروند خدمات دهی به شهروندان و نجات جان و مال آنها بوده که در واقع سازمان‌های امدادی پویا و آماده در سطح کشور، سازمان‌هایی هستند که علاوه بر دارا بودن دانش و تجربه و امکانات و تجهیزات لازم از افرادی با توان جسمانی بالا در حیطه خدمات رسانی به شهروندان بهره می‌گیرند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در پایان اشاره کرد: تیم ایستگاه‌های ۱۰۱، ۱۱۹ و ۱۰۴ به ترتیب صاحب مقام اول تا سوم شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ