برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در بیرجند

اقتصاد ایران: بیرجند- مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین حسینی صبح یکشنبه چهارم شهریور ماه از میدان آزادی تا مزار شهدای باقریه در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: به تعبیر خداوند در سوره مبارکه حمد انسان‌ها سه گروه و دسته هستند، دسته اول الذین انعمت علیهم، افرادی هستند که جویای حق و خدا محور هستند و دسته دوم مغضوب علیهم هستند که خود برتر بین و دنبال زیاده خواهی هستند و دسته سوم افرادی خود کمتر بین بوده که شخصیت خودشان را نشناختند و سلطه گروه مغضوب علیهم را پذیرفته و گمراه شدند.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه در کل، دو جبهه بیشتر نداریم، گفت: یک جبهه الذین انعمت علیهم هستند که راه مستقیم و راه انبیای الهی و حضرت علی را در پیش گرفتند و جبهه دوم ترکیبی از زیاده خواهان و گمراهان و افراد غافل و نادان است که در مقابل جبهه حق ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: شهدای والامقام هفدهم شهریور ویژگی برجسته آنان این بود که نخواستند جزو افراد خود کم بین و سلطه پذیر باشند که رژیم پهلوی بتواند بر ظلم خویش ادامه دهد لذا با شهادت خویش ضمن رسوا کردن ظلم و ستم رژیم پهلوی جایگاه خود را در زمره الذین انعمت علیهم و پیروان راه مستقیم تثبیت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اربعین حسینی افزود: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، حال و هوای اربعین را برای جاماندگان اربعین در استان ایجاد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مشرفی افزود: برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری سایر ادارات و نهادها در سطح استان برنامه ریزی شده که این مراسم در بیرجند ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه چهارم شهریور ماه از میدان آزادی تا مزار شهدای باقریه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان والامقام دولت رجایی و باهنر و شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در روز چهارشنبه هفتم شهریور در مرکز استان خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز یادشده در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد و مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا نیز روز پنجشنبه هشتم شهریور ساعت ۱۷ در قطعه یک گلزار مطهر شهدا انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ