سیاستمدار آمریکایی: توهین های ترامپ شکاف جنسیتی ایجاد می‌کند

اقتصاد ایران: یک سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی و مشاور ارتباطاتی تاکید کرد: ترامپ با توهین‌های خود، شکاف جنسیتی در بین رای دهندگان ایجاد می‌کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فرانک لونتز سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی و مشاور ارتباطاتی که به عنوان یک کارشناس نظرسنجی نیز فعالیت می‌کند، در مصاحبه با سی ان ان اظهار کرد ترامپ با توهین های خود به مخالفان سیاسی‌اش، شکاف جنسیتی در بین رای دهندگان انتخابات 2024 ایجاد می‌کند.

مصاحبه کننده سی ان ان به نظرسنجی اخیر فاکس نیوز اشاره کرد که در آن 22 درصد شکاف جنسیتی بین زنان و مردان رای دهنده وجود دارد. در این نظرسنجی مردان با 12 درصد ترامپ را به هریس و زنان با 10 درصد هریس را ترجیح می‌دهند.

لونتز تصریح کرد خب، مشکل این است که کامالا هریس مردها را به یاد همسران اولشان می‌اندازد و دونالد ترامپ زن‌ها را به یاد نخستین وکیل جدایی از همسرشان می‌اندازد. و این به راستی درست است. من می‌دانم که این موضوع خنده دار است اما حقیقت دارد.

وی خاطرنشان کرد ترامپ با توهین کردن به این فاصله جنسیتی بزرگ فعالانه مسیر خود را گم کرده است و این فاصله نیست بلکه پرتگاهی عظیم است. همانطور که شما گفتید ما پیشتر شاهد چنین چیزی نبودیم. من حقیقتا معتقدم که در اینجا اختلافی وجود دارد و این به علت نبرد بین آنهاست.

لونتز که اوایل این هفته نیز نسبت به رفتارهای ترامپ انتقاد کرده بود، تصریح کرد نامزد جمهوری خواهان باید از توهین و فحاشی به رقبای سیاسی خود خودداری کرده و بر آینده تمرکز کرده و خشم خود را رها کند.

این کارشناس خبره آمریکایی خطاب به ترامپ گفت: اول، به مخالفان خود برای نحوه دیدنشان، و نحوه صحبت کردنشان توهین نکن. زنان نمی توانند این موضوع را تحمل کنند. دوم، آنها از شما انتظار دارند بر روی آینده تمرکز کنید و خشم درباره گذشته را رها کنید. و این دقیقا برخلاف آن چیزی است که ترامپ انجام می دهد. سوم، ما تقریبا 8 سال است درباره این نوع سیاست‌های پرخشونت صحبت می‌کنیم. اقتصاد دچار چالش شده است. تورم آشکارا سختی‌های بیشتری را بر زندگی بسیاری از مردم تحمیل کرده است و شما می‌خواهید به آن تکیه کنید. شما از این موضوع اطلاع دارید و مردم را راه حل می‌دانید. شما این ایده را به آنها می‌دهید که چگونه می‌توانند آن را تغییر دهند.

وی تصریح کرد هریس در گردهمایی روز گذشه خود در کارولینای شمالی، دیدگاه‌ها و طرح‌های اقتصادی خود را بیان کرد. این دقیقا کاری بود که هریس انجام داد. شما ممکن است با آن مخالفت کنید اما دستکم وی دیدگاه خود را بیان کرده است.

ترامپ در هر شرایطی به جو بایدن پیش از کناره گیری از رقابت‌های انتخاباتی، توهین می‌کرد و حالا با انصراف بایدن از ادامه رقابت‌ها و معرفی کامالا هریس به جای وی، ترامپ حملات کلامی و لفظی خود را علیه این نامزد دموکرات‌ها بی وقفه آغاز کرده است. در تازه ترین مورد ترامپ در سخنرانی خود در گردهمایی پنسیلوانیا، بار دیگر حملات کلامی خود علیه هریس را ادامه داد و او را فردی رادیکال و دیوانه خواند.

وی افزود: من بسیار بهتر از او به نظر می‌رسم. من خوش قیافه تر از هریس هستم. ترامپ خطاب به هوادارانش گفت: آیا تاکنون خنده او را شنیده‌اید؟ او مانند انسان‌های دیوانه می‌خندد.

کمپین هریس در بیانیه‌ای پس از این اظهارات ترامپ گفت: گردهمایی دیگری اما با همان نمایش قدیمی. سخنگوی کمپین هریس اظهار کرد دونالد ترامپ نمی تواند پروژه 2025 خطرناک خود را بفروشد تا مالیات‌های بیشتری به مبلغ 3900 دلار را از خانواده‌های کارگر بگیرد. او نمی‌تواند قانون مراقبت‌های پزشکی مقرون به صرفه موسوم به اوباماکر را لغو کرده و آزادی‌های ما را به خطر بیاندازد. پس او به دورغ و ناسزاگویی و فحاشی متوسل می‌شود.           

انتهای پیام/  

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ