اعزام نیروهای ارتش به مرزهای غربی کشور

اقتصاد ایران: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از ابتدای سفر‌های اربعینی تاکنون در مرز رسمی خسروی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

ایرنا: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از ابتدای سفر‌های اربعینی تاکنون در مرز رسمی خسروی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

 امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: از جمله خدمات ارتش در مرز خسروی راه اندازی بیمارستان مجهز صحرایی است که این بیمارستان با دارا بودن بخش‎های مختلف دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، عمل جراحی و با حضور پزشکان خدمت خوبی به زوار ارائه کرده که رضایت زائران مراجعه کننده را نیز در بر داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین ارتش جمهوری اسلامی در مرز خسروی ۱۴ موکب به منظور پذیرایی و ارائه خدمت به زائران مستقر کرده که در این موکب‍ها ۲ هزار وعده صبحانه و در برخی موارد غذا و آب و شربت توزیع و در کنار این مواکب پذیرایی خدمات رفاهی و بهداشتی همچون آرایشگری، خیاطی، لباسشویی، حمل بار زائران و خدمات کمک به افراد سالمند ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا ادامه داد: همچنین در محدوده شهر قصرشیرین نیز پارکینگ بزرگ ارتش با ظرفیت بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو در حال خدمت به زائران است و زوار می‍توانند از این پارکینگ‍ها به صورت شبانه‍روزی برای پارک خودرو‌های شخصی خود استفاده کرده و از آنجا با اتوبوس‍های پیش بینی شده به پایانه مرزی خسروی منتقل شوند.

امیر سرتیپ دوم طاهری ادامه داد: خدمات ارتش به زائران تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت و تمام تلاش ما این است که زائران بتوانند سفر راحت و ایمنی را به کربلای معلی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ