اوستون ارونوف این وضعیت را دوست ندارد!

اقتصاد ایران: اوستون ارونوف با وجود اینکه در تمرینات گروهی غایب بود بازهم بینندگان بازی پرسپولیس را به وجد آورد.

ورزش سه: اوستون ارونوف، پدیده فوتبال ازبکستان در زمستان گذشته ابتدا نامش حوالی استقلال شنیده می‌شد اما این پرسپولیس بود که این بازیکن را در اختیار گرفت تا یک مهره تعیین کننده در گرفتن صدر جدول را هایجک کرده باشد.

ارونوف که فصل پیش عملکرد فوق العاده‌ای در پرسپولیس داشت، با پایان لیگ ایران هم فرصت استراحت پیدا نکرد. او ابتدا در فیفادی به تیم بزرگسالان ازبکستان اضافه شد و سپس برای المپیک پاریس در رده امیدهای کشورش بازی کرد.

ارونوف در شرایطی به اردوی ترکیه ملحق شد که مصدومیت جزئی داشت و با انجام یک نیمه بازی تدارکاتی دچار گرفتگی عضلانی هم شد تا تمرینات گروهی پیش از هفته اول را از دست بدهد.

با این حال ارونوف با پرسپولیس راهی اراک شد و گاریدو را مجبور کرد یک بازیکن بیشتر از تعداد نفرات لیست را به اردو ببرد. اوستون در نیمه دوم به زمین رفت و در بدو ورود یک حرکت پا به توپ از سمت چپ داشت و اگر عیسی آل‌کثیر با دقت ضربه می‌زد او پاس گل داده بود.

اوستون ارونوف این وضعیت را دوست ندارد!

این بازیکن همچنین چند حرکت پا به توپ و سرعتی هم داشت که یکی از انها می‌توانست منجر به پنالتی شود اما اتاق وی‌ای‌آر چنین نظری نداشتند.

ارونوف، محمد ربیعی را مجبور به تغییر تاکتیک و نفرات کرد. وقتی اوستون به اصطلاح خود این مربی نفس مدافعانش را گرفته بود، ربیعی گریگول چابرادزه را بیرون کشید تا امیرحسین جدی به زمین برود و مسئول یارگیری مستقیم با او شود‌. در این شرایط به طبع نفوذهای ذوب آهن از سمت راست کم شد.

ارونوف بازیکن جوان و خستگی ناپذیری است که قطعا دلش نمی‌خواهد نیمکت نشین بماند. او با عملکرد فوق العاده‌اش نیم فصل کامل سعید صادقی را نیمکت نشین کرده بود تا جایی که شایعه جدایی او به گوش می‌رسید. با این حال صادقی در هفته اول با گلزنی مقابل ذوب آهن توانایی فنی خود را نشان داد و باید دید برای بازی حساس با تراکتور، گاریدو از ارونوف در ترکیب اصلی بهره می‌برد یا خیر.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ