پروژه عمرانی شهر اندیشه در حال تکمیل است

اقتصاد ایران: شهریار- فرماندار شهریار از پیشرفت پروژه های عمرانی درشهر اندیشه خبر داد و گفت: این پروژه ها در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: با پیگیری‌ها و نظارت‌های مجموعه شهرداری، پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر اندیشه از سرعت مناسبی برخوردار بوده که امیدواریم در زمان مقرر در دسترس شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: مقوله خدمت رسانی به همشهریان عزیز، رفاه و آرامش مردم جز ضروری‌ترین اهداف دولت است و شهرداری‌ها به عنوان مجری نقش اساسی در پیشبرد اهداف دولت دارند.

فرماندار شهرستان شهریار عنوان کرد: امروز شاهد احداث پروژه‌های شاخص و عظیمی در اندیشه هستیم که با سرعت مناسبی در حال تکمیل هستند و خوشبختانه به سرانجام رسانیدن پروژه‌های عمرانی در اولویت کاری مجموعه شهرداری و شورای شهر اندیشه است.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی مجموعه اندیشه، به صورت متوازن و یکدست در شهر در حال انجام می‌باشد و این موضوع در سطح شهر به خوبی آشکار است.

گفتنی است که برخی از پروژه‌ها از جمله ورزشگاه شهدای خدمت و بازار روز همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس این گزارش فرماندار شهریار با همراهی علایی نسب معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، کاویانی شهردار شهر اندیشه و رئیس و اعضای شورای شهر اندیشه از پروژه‌های در حال احداث پایانه حمل و نقل شهر اندیشه، مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان اندیشه، دهکده ورزشی اندیشه، بازار روز اندیشه، ورزشگاه شهدای خدمت بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت و اقدامات انجام یافته قرار گرفتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ