تجلیل از ۹ نفر از فعالان مساجد خراسان جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند - معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری دومین آیین تجلیل از فعالان مساجد کشور خبر داد و گفت: ۹ نفر از این فعالان از استان خراسان‌جنوبی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت‌الله اسماعیلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین آئین تجلیل از فعالان مساجد کشور در مسجد جمکران با عنوان مثل ابراهیم به مناسبت ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مسجد برگزار می‌شود.

وی گفت: ۴۲ نفر از فعالان مساجد خراسان جنوبی برای شرکت در این آئین به مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شوند.

معاون بسیج مساجد محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: این آئین برای دومین سال متوالی به همت معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در ۳۱ مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد با حضور مسئولین کشوری و لشکری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس سهمیه ابلاغی ۴۲ نفر از فعالین، الگوهای موفق و منتخبین مساجد خراسان جنوبی به منظور تجلیل و تکریم در این آئین شرکت خواهند کرد.

اسماعیلی ادامه داد: هرساله یک مسجد به عنوان مسجد برتر از استان در سطح کشوری معرفی و تجلیل می‌شود که امسال مسجد امام حسین (ع) روستای چاهک از شهرستان قائنات به عنوان مسجد برتر سال از خراسان جنوبی به این آئین معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از ۳۱۳ نفر از منتخبان برتر کشوری تجلیل می‌شود که ۹ نفر از این منتخبین از استان خراسان جنوبی هستند.

شایان ذکر است فعالین منتخب مساجد متشکل از ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر، هیئت امنا، خیرین، واقفین و مسئولین محلی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ