عبور زائران در مرز تمرچین بدون معطلی انجام می گیرد

اقتصاد ایران: ارومیه - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کارهای پذیرش، کنترل گذرنامه و عبور زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین در سریعترین زمان ممکن و بدون معطلی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی صبح یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: هم اکنو زائران اربعین حسینی در امنیت و آرامش کامل در حال تردد از مرز تمرچین هستند و تردد آنها بدون معطلی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه قضائی استان و شهرستان هم در کنار دیگر مسئولان است و بستر خوبی برای خدمت رسانی به زوار فراهم شده است، ادامه داد: هماهنگی و انسجام بی نظیری در بین مسئولان اجرایی، قضائی، نظامی، انتظامی و امنیتی ایجاد شده و کار خدمت رسانی به زائران حسینی با نظم و ترتیب خاصی در پایانه مرزی تمرچین در حال انجام است.

عبور زائران در مرز تمرچین بدون معطلی انجام می گیرد

عتباتی اضافه کرد: پایانه مرزی تمرچین یک ویژگی خاص هم دارد و آن اینکه از کشورهای مختلف مثل ترکیه، آذربایجان، روسیه گرجستان محبین اهل بیت (ع) از این مرز تردد می‌کنند تا در همایش عظیم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام شرکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین با حضور در پایگاه‌های مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتفاعات قندیل پیرانشهر بازدید و از روند حفاظت از مرزهای کشور اطلاع حاصل کرد.

عتباتی به سختی کار مرزبانان در نقطه صفر مرزی اشاره و گفت: سختی عبور و مرور در کوه‌های سر به فلک کشیده و دره‌های عمیق و خطرناک، سردی شدید هوا، بارش سنگین برف در این مناطق صعب العبور، کمبودها و نیازمندی‌ها هیچ کدام نتوانسته حریف سخت کوشی دلاور مردان سپاه اسلام و اراده پولادین ایشان شود و لحظه‌ای مرزها بدون محافظ نبوده اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاه قضائی با تمام توان در حمایت از این مرزبانان دلیر است و اقدامات قانونی آنها را قاطعانه مورد حمایت قرار می‌دهد.

رئیس دادگستری آذربایجان غربی در این بازدید با حضور در گمرگ تمرچین نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی و از گیت‌های ورود و خروج مسافر دیدن کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ