فردا آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای شرکت در قرعه کشی خودرو

اقتصاد ایران: آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای شرکت در قرعه کشی خودرو تا پایان ساعت ۲۴ فرداست و همچنین ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا دوم شهریورماه امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام ۱۲ محصول ایران‌خودرو از ۲۴ مردادماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند تا دوم شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

البته با توجه به تأخیر در هماهنگی‌های لازم میان برخی بانک‌های عامل و سامانه در آماده‌سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول (یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱)، بدین‌وسیله به‌منظور برخورداری همه متقاضیان از فرصت یکسان، مهلت تعیین‌شده برای وکالتی کردن و مسدودی حساب با اضافه شدن یک روز از یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ نزد بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

شرط الزامی بودن ارائه گواهینامه از شرایط عمومی متقاضیان عادی شرکت در فرآیند ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است و با توجه به آنکه ارائه گواهینامه در خصوص سایر متقاضیان (طرح جوانی جمعیت مختص مادران جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی) از شرایط تعیین شده نبوده، شرط دارا بودن گواهینامه رانندگی برای تمامی متقاضیان ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) حذف شده است.

با عنایت به حذف شرط دارا بودن گواهینامه، مجدداً مهلت تعیین شده برای وکالتی نمودن و مسدودی حساب نزد بانک‌های عامل با اضافه شدن یک روز تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹ /۰۵ /۱۴۰۳ تمدید می‌گردد.

به همین نسبت مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir نیز به مدت یک روز تمدید شده و از روز چهارشنبه مورخ ۲۴ /۰۵ /۱۴۰۳ تا روز جمعه مورخ ۰۲ /۰۶ /۱۴۰۳ قابل انجام خواهد بود.

در خصوص متقاضیان طرح فرسوده نیز، آخرین مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به آدرس WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹ /۰۵ /۱۴۰۳ خواهد بود.

نکات مهم

ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا مورخ ۰۲ /۰۶ /۱۴۰۳ امکان پذیر است و ثبت درخواست زودتر یا دیرتر هیچ گونه تأثیری در اولویت متقاضیان ندارد و نهایتاً فرآیند اولویت بندی ۴۸ ساعت بعد از اتمام مهلت ثبت نام آغاز شده و همه متقاضیان از فرصت یکسان برخوردار خواهند بود؛ لذا درخواست می‌شود از شتابزدگی جدا پرهیز فرمایند.

امکان انتخاب خودروهای برقی برای همه متقاضیان: عادی، طرح جوانی جمعیت مختص مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده میسر می‌باشد.

همچنین متقاضیانی که شرایط اولیه برای طرح‌های فوق (مسدودی ۲۳۰ میلیون تومان یا مادران حائز شرایط یا ثبت نام در سایت نوسازی خودروهای فرسوده) را ندارند، می‌توانند مستقیماً در ابتدای ورود " طرح خودروهای برقی" را انتخاب و پس از آن نسبت به ثبت درخواست خرید یکی از دو مدل خودروی برقی عرضه شده اقدام نمایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ