دانشجویان علم و صنعت مقام اول ربات‌های سرعتی را کسب کردند

اقتصاد ایران: تیم رباتیک دانشگاه علم و صنعت ایران در مسابقات جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا ۲۰۲۴ در بخش دانشجویی لیگ ربات‌های پرنده، موفق به کسب مقام اول ربات‌های سرعتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم رباتیک دانشگاه علم و صنعت که موفق به کسب رتبه اول در این مسابقات جهانی شدند، شامل: علیرضا عباسی، مبینا لشکری، هادی فیروزی، علیرضا میکائیلی و محمدرضا درویش ملا است که همگی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی برق دانشگاه هستند. این تیم در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران که آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد نیز به مقام دوم در لیگ ربات پرنده دست یافته بود.

گفتنی است بیست و نهمین دوره رقابت‌های جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا، از ۱۴ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۳، با حضور ۱۳۰۰ شرکت کننده و در چهار دسته اصلی رقابت‌های فیرا، در قالب ۱۱ لیگ دانشجویی و ۱۰ لیگ دانش‌آموزی در دو بخش U۱۴ و U۱۹ برگزار شد.

دانشجویان علم و صنعت مقام اول ربات‌های سرعتی را کسب کردند

در این رقابت، ۱۸ کشور آمریکا، آلمان، کره جنوبی، کانادا، ازبکستان، هلند، ترکیه، اروگوئه، روسیه، مالزی، فلیپین، چین، هند، اندونزی، تایوان، کانادا، مکزیک و ایران در شهر سائولوئیس کشور برزیل شرکت داشتند. همچنین از جمهوری اسلامی ایران، ۲۴ تیم در مسابقات جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا ۲۰۲۴ شرکت داشتند که موفق به کسب ۱۷ مقام (۹ مقام قهرمانی، ۷ مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی) این رقابت‌ها شدند.

جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران، موفقیت دانشجویان تیم رباتیک دانشگاه و کسب مقام اول مسابقات فیرا ۲۰۲۴ در لیگ ربات‌های پرنده را به اعضای این تیم تبریک گفته، توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان خواستار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ