تیراندازی در مقابل یک پایگاه نیروی هوایی در آمریکا

اقتصاد ایران: منابع خبری از وقوع تیراندازی در مقابل یک پایگاه نیروی هوایی آمریکا در شهر سن آنتونیو خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از وقوع تیراندازی و تبادل آتش در مقابل درب اصلی پایگاه نیروی هوایی لاکلند در شهر سن آنتونیو در نزدیک مرز تگزاس با آمریکا خبر دادند.

اداره پلیس شهر سن آنتونیو در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیمه‌های شب گذشته فردی با هویت نامشخص اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی مستقر در مقابل درب پایگاه نیروی هوایی لاکلند کرده است. ماموران امنیتی بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داده و نیروهای امنیتی بیشتری را برای تامین امنیت پایگاه مستقر کردند.

براساس این گزارش، ساعاتی بعد و قبل از روشن شدن کامل هوا، با وجود استقرار نیروهای امنیتی، ناگهان خودرویی در نزدیکی همان درب پایگاه توقف کرده و اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان نیروی هوایی کرد و آنها نیز متقابلا اقدام به تیراندازی کردند.

براساس گزارش آسوشیتدپرس هیچ یک از کارکنان و ماموران این پایگاه در این حادثه زخمی نشده اند. همچنین فرد مهاجم و خودرویی که اقدام به تیراندازی کرد، از صحنه حادثه گریخته اند.

این در حالی است که هنوز تعداد تیراندازان و سرنشینان خودرو و همچنین انگیزه آنها از این تیراندازی مشخص نشده است.

مقامات مربوطه اعلام کردند: تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده اما به راستی نمی دانیم که چرا این اتفاق افتاده است. اما در حال حاضر هیچ تهدید واقعی علیه این پایگاه وجود ندارد. درب ورودی پایگاه برای چند ساعت بسته بود اما فعالیت ها در داخل پایگاه ادامه داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت این پایگاه، بیش از 24 هزار اعضای وظیفه فعال در این پایگاه فعالیت می‌کنند و دارای 10 هزار دپارتمان دفاع از غیرنظامیان است.

این نخستین باری نیست که پایگاه های نظامی در تگزاس هدف تیراندازی قرار می گیرند. پیشتر در سال 2009 ، یک سرگرد ارتش در پایگاه فورت هود اقدام به تیراندازی کرد و باعث کشته شدن 13 نفر و زخمی شدن 30 تن دیگر شد.

در سال 2020 نیز فرد مسلحی تلاش کرد تا با خودروی خود به سرعت به سمت درب ورودی یک پایگاه نیروی دریایی حمله کند که در نتیجه یکی از سربازان مقابل درب زخمی و فرد مهاجم با شلیک گلوله کشته شد.

در سال 2016 نیز یک افسر نیروی هوایی در پایگاه لاکلند، به سمت مافوق خود شلیک کرد و سپس با شلیک گلوله دیگری به زندگی خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ