عرضه کتاب داستانهای برگزیده اصول کافی/«مژده ابوطالب» در بازار نشر

اقتصاد ایران: کتاب «مژده ابوطالب» نوشته آیت الله محمد محمدی اشتهاردی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مژده ابوطالب» نوشته آیت الله محمد محمدی اشتهاردی به تازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب شامل روایت داستان‌های برگزیده از کتاب اصول کافی است.

کتاب «داستان‌های اصول کافی» برگزیده داستان‌های عقیدتی، فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و سایر رشته‌های علوم اسلامی از کتاب اصول کافی است و مخاطبان می‌توانند از درس‌های سودمند اخلاقی و علمی اسلامی را بیاموزند

این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۳۷۱ منتشر شده و در حال حاضر با تجدید نظر در مطالب روانه بازار کتاب شده است. فصل اول کتاب نگاهی گذرا به زندگی نویسنده کتاب کافی عالم بزرگ و محدث کبیر قرن دوم و سوم هجری اسحاق کلینی رازی دارد و مسائل کلی امامت و رهبری، نگاهی به کمالات و زندگی چهارده معصوم از دیگر فصل‌های کتاب است.

آیت‌الله محمد محمدی اشتهاردی نویسنده این اثر در دوم بهمن سال ۱۳۲۳ شمسی در اشتهارد دیده به جهان گشود و پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه دین و خدمت به حوزه‌های علمیه در ۲۸ آذر سال ۱۳۸۵ در قم دار فانی را وداع گفت و در گلزار شیخان این شهر مقدس در خاک آرمید. از او بیش از ۲۰۰ کتاب در زمینه‌های تفسیر قرآن، سیره اهل بیت (ع)، تاریخ اسلام، دین، اخلاق و ادبیات، به یادگار مانده که این آثار برای عموم مردم به خصوص جوانان، ارزشمند و مفید است.

این کتاب با ۸۷ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ