اجرای عملیات انشعاب‌گیری با روش هات تب برای اولین بار در استان

اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال بختیاری گفت: عملیات انشعاب‌گیری از خط اصلی آب شرب شهر شهرکرد برای اولین بار با استفاده از روش هات تب و بدون قطع آب با موفقیت انجام شد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عملیات انشعاب‌گیری از خط اصلی آب شرب شهر شهرکرد بدون قطع آب با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در راستای اجرای زون بندی شبکه آب در شرق شهر شهرکرد خط لوله‌ای به قطر ۴۰۰ میلی‌متر و به طول سه و نیم کیلومتر اجرا شده که باید از خط اصلی شهر تغذیه شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال بختیاری ادامه داد: برای انجام این کار به روش‌های معمول باید آب شرب حدود ۵۰ درصد مشترکین قطع می‌شد تا این عملیات انجام شود اما خوشبختانه حتی بدون کم کردن فشار شبکه این کار با تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان و عوامل متخصص تا پاسی از شب با موفقیت به پایان رسید.

کریمی عنوان کرد: عملیات هات تب یا انشعاب‌گیری گرم فرایندی است که در آن از خط لوله در حال سرویس و در مدار بهره‌برداری بدون قطع جریان انشعاب‌گیری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انشعاب گرفته شده از لوله ۷۰۰ میلیمتری فولادی است که در غیر این روش باید آب از میدان آیت الله دهکردی به سمت شرق شهرکرد قطع و تخلیه می‌شد تا بتوان این عملیات انشعاب‌گیری را انجام داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال بختیاری اضافه کرد: در این عملیات انشعاب‌گیری علاوه بر انشعاب ۴۰۰ میلی‌متری خط لوله مورد نظر یک انشعاب ۳۵۰ میلی‌متری نیز به عنوان رزرو جهت استفاده در طرح‌های توسعه‌ای آینده گرفته شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ