۹۰ درصد از زائران گلستانی مرز مهران را انتخاب کردند

اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بیش از ۹۰ درصد از زائران گلستانی برای شرکت در اربعین حسینی مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده اند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا ۱۲ صفر تعداد ۲۶۵ سفر با حضور چهار هزار و ۹۵۹ زائر در استان انجام شده است.

وی افزود: برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی یک گروه ۱۵ نفره در مرز مهران مستقر شدند و گروه دوم هم روز جمعه عازم مرز مهران شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: این دو گروه در سکوی گلستان برای برگشت زائران آنها را هدایت خواهند کرد.

وی از فعالیت شبانه روزی قرارگاه مرکزی در شهرستان‌های گرگان و گنبد خبر داد و ادامه داد: این قرارگاه‌ها برای رفت زائران فعالیت می‌کنند و به صورت شبانه روزی در پایانه‌ها مستقر هستند.

مصدقی اظهار کرد: در طول شبانه روز ما شاهد سفرهای متعددی هستیم که تا ۳۰ مرداد روند افزایشی اعزام زائران را خواهیم داشت و بیشترین در خواست اعزامی از ۲۰ تا ۳۰ مرداد بوده و بعد از ۳۰ شاهد برگشت زائران خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد از زائران گلستانی که برای شرکت در اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده اتباع هم به مرز چذابه و شلمچه باید مراجعه کنند و از آنجا از کشور خارج خواهند شد.

وی یادآور شد: امسال قابلیت‌های جدیدی به سامانه گویا ۱۴۱ اضافه شده که زائران می‌توانند از آن استفاده کنند و در صورت انتقاد و یا شکایت می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و مشکل فرد حتماً قابل پیگیری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ