ارائه شیوه نامه جدید در بانک امانات تجهیزات پزشکی

اقتصاد ایران: شیوه نامه جدید و ساختار عملیاتی سامانه بانک امانات تجهیزات پزشکی سازمان داوطلبان ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه رئیس و معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان با مدیران عامل و معاونین امور داوطلبان هلال احمر استان‌ها به صورت برخط برگزار و شیوه نامه و ساختار عملیاتی سامانه بانک امانات تجهیزات پزشکی سبا تشریح شد.

این جلسه مجازی از مرکز رصد هوشمند اطلاعات و داده کاوی هلال احمر واقع در ساختمان صلح با استان‌های کشور به ریاست مهندس وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان و با ارائه گزارش تخصصی اهورا احمدی معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان از شیوه نامه و ساختار عملیاتی سامانه بانک امانات تجهیزات پزشکی"سبا" برگزار شد.

این جلسه پیرو ارائه گزارش از سامانه سبا در جلسه هفته گذشته شورای معاونین هلال احمر و دستور رئیس جمعیت مبنی بر تشکیل جلسه مشورتی با استان‌ها و اخذ نظرات کارشناسی مدیران عامل و معاونین داوطلبان سراسر کشور برای بهبود فرایند کار و ملاحظات حداکثری ساختار عملیاتی سامانه پیش از مرحله رونمایی رسمی از آن برگزار شد.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در این نشست با اشاره به رویکرد و سیاستگذاری خود در زمینه بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی، گفت: با پرهیز از نگاه توسعه کمی و افزایش تعداد بانک‌ها، تلاش کردیم تا در مسیر ارتقای کیفیت اقلام و تجهیزات بانک‌ها مبتنی بر فراوانی تقاضا و نوع نیاز بیماران به ویژه اقشار کمتر برخوردار گام برداریم.

وحید سلیمی هوشمندسازی و فراهم کردن زیرساخت نرم افزاری را دیگر سیاست کاری خود در قبال بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی اعلام کرد و افزود: با راه اندازی سامانه سبا، فرایند اهدای اقلام و کالاهای پزشکی از سوی مردم، خیرین و حامیان و نیز دریافت درخواست‌های بیماران نیازمند و یا سایر متقاضیان استفاده از کالاهای امانی کاملاً سامانه محور و با قابلیت نظارت و پیگیری دقیق خواهد شد و مشکلات فعلی استان‌ها مرتفع می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ