بیانیه عزالدین قسام درباره شهادت دو فلسطینی درحمله پهپادی به جنین

اقتصاد ایران: گردان‌های عزالدین قسام در واکنش به شهادت دو رزمنده خود در جنین با صدور بیانیه‌ای به صهیونیست‌ها وعده دادند که خون مبارزان فلسطینی سرمنشاء گسترش عملیات قسام درکرانه باختری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گردان‌های عزالدین قسام در واکنش به شهادت دو رزمنده خود در کرانه باختری بیانیه صادر کرد.

صفحه عربی مرکز اطلاع رسانی فلسطین شامگاه شنبه گزارش داد که در بیانیه گروه مقاومت گردان‌های عزالدین قسام آمده است که «رأفت محمود دواسی» و «أحمد ولید أبو عرة» دو تن از جوانان فعال در اردوگاه جنین عضو این گروه مقاومت بودند که در حمله پهپادی ارتش اشغالگر به فیض شهادت نائل شدند.

این بیانیه می‌افزاید: این دو شهید، تاکنون در برنامه‌ریزی و اجرای عملیات‌های مختلفی از جمله عملیات انفجار یک نفربر زرهی «نمر» در اردوگاه جنین در تاریخ ۲۷ ژوئن و کمین در مسیر یک خودروی ارتش اشغالگر در تاریخ ۲۳ ژوئیه و همچنین عملیات ۱۱ آگوست نقش داشتند.

قسام با تقدیر از نقش سترگ این دو رزمنده شهید در عملیات‌های مقاومتی ضد نظامیان اشغالگر در کرانه باختری اعلام کرد که خون فرماندهان شهید مقاومت فلسطینی هرگز به هدر نخواهد رفت و خون مجاهدان مقاومت در آینده نزدیک با تشکیل گردابی از خون اشغالگران را در خود خواهد بلعید و با شتاب عملیات‌های ویژه بیشتر مبارزان قسام در سرتاسر شهرهای کرانه باختری همراه خواهد شد.

گفتنی است که بر اثر حمله پهپادی عصر امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری و هدف قرار دادن یک دستگاه خودرو، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

مناطق مختلف کرانه باختری از زمان عملیات طوفان الاقصی و به ویژه طی روزهای اخیر شاهد عملیات و رویارویی مقاومت فلسطین با نیروهای رژیم اشغالگر قدس و شهرک نشینان صهیونیست بوده است و مقامات این رژیم نگران گسترش عملیات مذکور و تبدیل آن به یک جنگ تمام عیار هستند.

وزارت بهداشت فلسطین پیش تر اعلام کرده بود که تعداد شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ