عضو حماس: نتانیاهو با شروط جدید به دنبال شکست مذاکرات است

اقتصاد ایران: سخنگوی حماس در گفت‌وگوی تلویزیونی با الجزیره گفت: حماس خواستار توافق برای پایان دادن به جنگ است، اما نتانیاهو با طرح شروطی جدید در پی شکست مذاکرات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فسطین (حماس) در اظهاراتی رسانه‌ای اعلام کرد که سران این رژیم به بهانه پیشبرد مذاکرات به دنبال ادامه جنگ هستند.

پایگاه خبری العهد لبنان شامگاه شنبه گزارش داد که جهاد طه، سخنگوی جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که نتانیاهو با طرح شروط جدید به دنبال شکست مذاکرات است.

وی خاطرنشان کرد رهبران جنبش حماس به دنبال پایان اشغالگری در غزه هستند و خواستار اجرای سازوکارهای شروط قبلی توافق شده هستیم.

جهاد طه همچنین عنوان کرد که مخالف حضور اشغالگران در محور نتساریم، فیلادلفیا و گذرگاه رفح در جنوب غزه هستیم.

مقام حماس با اشاره به خروش ساکنان کرانه باختری علیه صهیونیست‌ها به سران این رژیم تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نخواهد توانست سیاست بازدارندگی علیه مقاومت فلسطین را در کرانه باختری اجرا کند.

وی با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی قادر به شکستن اراده ملت ما نیست، به شبکه خبری الجزیره گفت: اقدامات کابینه تندرو اسرائیل به حد کشتار جمعی رسیده است.

جهاد طه با بیان اینکه تل آویو در تحقق اهداف خود در غزه شکست خورده است، عنوان کرد: صهیونیست‌ها نخواهند توانست شعله مقاومت را در کرانه باختری خاموش کنند.

پیشتر نیز، ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی جمعه شب در اظهاراتی تاکید کرده بود که نتانیاهو شروط و ملاحظات جدیدی را مطرح می‌کند تا از شکست مذاکرات و عدم دستیابی به توافق اطمینان حاصل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ