وحشت صهیونیست‌ها از آتش سوزی با منشأ نامعلوم در تل‌آویو

اقتصاد ایران: آتش سوزی گسترده در تل‌آویو مسئولین این رژیم را متعجب کرده است در حالی که ماموران شماری از ساختمان‌ها را پس سرایت آتش تخلیه کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آتش سوزی با منشأ نامعلوم در پارکینگی در تل‌آویو رعب و وحشت گسترده‌ای در میان ساکنان این شهر به وجود آورده است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، آتش از یک پارکینگ در تل‌آویو آغاز شد و تمامی ساکنان محله "نحلات اسحق " را دچار رعب و وحشت کرد.

به نوشته این رسانه‌ها وقوع این حادثه همزمان با استرس جامعه اسرائیل از احتمال عملی شدن تهدیدهای ایران و حزب الله و تاکید این دو بر پاسخ شدید نسبت به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و فؤاد شکر فرمانده میدانی ارشد حزب الله که دو هفته پیش رخ داد، شدیدا اسرائیلی‌ها را دچار استرس کرده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت: آتش سوزی ظاهرا از کنار یک درخت آغاز شد که بعد از آن به داخل پارکینگ کشیده شد و با توجه به اینکه پارکینگ در کنار یک ساختمان مسکونی بود، ابتدا 4 ایستگاه آتش نشانی برای خاموش کردن آن عازم محل شدند، اما گسترش این آتش سوزی باعث شد تا 5 ایستگاه دیگر نیز به محل اعزام شوند، در حالی که رسانه‌ها بعد از ان از فراخوانی چند ایستگاه دیگر هم خبر دادند.

برخی از فعالان فضای مجازی هم با انتشار تصاویری اعلام کردند، دود ناشی از این آتش سوزی تمام آسمان شهر را در بر گرفته است و هیچ کس هم نمی‌داند به چه دلیلی این آتش سوزی به این شکل گسترش یافته است.

پایگاه اطلاع رسانی عبری زبان آیس هم در گزارشی در این رابطه که شامگاه شنبه منتشر شد، اعلام کرد، با وجود آنکه بیش از 10 ایستگاه آتش نشانی در محل حضور دارند اما هنوز این آتش سوزی به طور کامل مهار نشده است و آتش نشانان در حال حاضر تلاش می‌کنند تا از سرایت آتش به ساختمان‌های بیشتر جلوگیری به عمل آورند.

آین آتش سوزی در خیابان های آدام، واقع در حد فاصله تل‌آویو و منطقه گفعاتیم (یافا) آغاز شده بود، اما به گزارش این رسانه آنچه که بیش از آتش سوزی نگران کننده است، حجم رعب و وحشتی است که صهیونیست‌ها به دلیل تخلیه این منطقه دچار آن شدند.

رسانه‌ها از میزان دقیق تلفات و خسارات وارده بر اثر این آتش سوزی خبری را منتشر نکرده‌اند اما اعلام کردند تاکنون چند نفر از نیروهای آتش نشان زخمی‌ شده‌اند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ