سریع‌ترین دوقلوی هوش مصنوعی انسان از راه رسید

اقتصاد ایران: یک شرکت هوش مصنوعی مولد سریعترین ابزار تولید دوقلوی دیجیتال افراد را برای گفتگوهای ویدئویی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت تاووس در سن فرانسیسکو محصول جدید خود را «رابط گفتگوی ویدئویی»(CVI) نامیده است. به گفته شرکت محصول جدید به توسعه دهندگان نرم افزار فرصت می دهد مجموعه ای از بلوک های ساختاری را تکمیل کنند که برای ایجاد رویدادهایی با دوقلوهای دیجیتالی با قابلیت دیدن، شنیدن و پاسخگویی با کمترین تاخیر به کار می روند.

تاوس مدعی است دوقلوهای دیجیتالی از طریق پلتفرمی ساخته می شوند که قادر است مانند انسان خود را معرفی کند و به این ترتیب زندگی خالقان محتوا را ساده و به پرسنل پشت میز نشین کمک می کند.

حسن رضا یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد اجرایی تاوس می گوید: نسخه های سخنگوی نشان دهنده تغییری عظیم در شیوه تقابل انسان با ماشین ها است. به جای آنکه ما خود را با محدودیت های رابط های سنتی انطباق دهیم، راه حل هایی ابداع کردیم که به شیوه ای طبیعی برقراری ارتباط میان انسان ها و از طریق نشانگرهای صوتی و بصری، درک احساسی و آگاهی محیطی اتکا دارد.

این شرکت مدعی شده CVI یک دوقلوی دیجیتالی مشابه نمونه واقعی می سازد که فراتر از چت بات ها یا ویدئوهای از پیش ثبت شده عمل می کند. این محصول با کمک هوش مصنوعی یک نسخه دینامیک می سازد که تمایلات، دانش و پس زمینه فرد را در خود دارد. این نسخه می تواند ببیند و اطلاعات صوتی و بصری را پردازش کند، به سوالات پاسخ دهد، چشم انداز فراهم و در گفتگوها شرکت کند.

این نسخه براساس خبرگی، تجربه و چشم انداز یگانه فرد یا شرکت ساخته می شود تا واکنشی واقعی و شخصی سازی شده ایجاد کند که در واقعیت مانند یک پروکسی عمل می کند.

طبق بیانیه شرکت CVI می تواند با کمتر از یک ثانیه تاخیر در گفتگوها، شرکت کند و هنگامیکه از او خواسته می شود، فعالیتی را انجام دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ