برق پایانه های مرزی به صورت پایدار تامین می شود/ مشکلی وجود ندارد

اقتصاد ایران: مدیرعامل توانیر از تامین برق مواکب راهپیمایی اربعین در داخل کشور و طول مسیر تا پایانه های مرزی کشور به صورت پایدار خبر داد.

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر و سخنگوی صنعت برق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: تأمین برق مواکب راهپیمایی اربعین در داخل کشور و طول مسیر تا پایانه‌های مرزی کشور به صورت پایدار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اکیپ‌های صنعت برق از سراسر کشور وظیفه تأمین برق پایدار مواکب اربعین در مسیرهای منتهی به راهپیمایی زائران اربعین در داخل کشور را برعهده دارند.

مدیرعامل توانیر خاطر نشان کرد: امسال همچون سال‌های گذشته وزارت نیرو به عنوان یکی از اعضای ستاد اربعین وظیفه تأمین آب و برق راهپیمایی اربعین را برعهده دارد و با برنامه ریزی نسبت به حفظ، نگهداری و توسعه زیرساخت‌های برق در طول مسیر راهپیمایی و پایانه‌های مرزی داخل کشور اقدام می‌کند.

گفتنی است، ستاد مرکزی اربعین امروز در اطلاعیه شماره ۹ با اعلام اینکه رفت و آمد و نقل و انتقال زوار در دو سوی مرزهای اربعینی با سهولت و سرعت لازم صورت می‌پذیرد، به زائرانی که قصد سفر به کشور عراق را دارند توصیه کرد سفر خود را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند.

طبق این اطلاعیه، تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۶/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ مصادف با ۱۱ ماه صفر تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح ۲.۷۵۲.۵۹۸ نفر و تعداد زائرین عازم شده به کشور عرا ۱.۹۵۸.۰۱۲ نفر است. تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون نیز ۵۵۴.۵۳۹ نفر بوده است.

با بررسی و رصد مستمر پایانه‌های مرزی و برای سهولت در رفت و آمد و تردد از مرز، همچنان بر استفاده از مرزهای خسروی، تمرچین و باشماق تأکید می‌شود.

همچنین مطابق اعلام ستادر مرکزی اربعین، پایان عملیات خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی، ۲۳ ماه صفر مصادف با ۷ شهریورماه خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ