غفور و موسوی را به اردو دعوت نکردیم/مذاکرات با «مندز» خوب پیش رفت

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی و غفور را به صورت رسمی به اردوی تیم ملی دعوت نکردیم اما صابر کاظمی در لیست دعوت شدگان بود و شرایط متفاوتی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مذاکرات و پیگیری‌ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی در حال انجام است؛ در حال حاضر با ۲ گزینه نهایی در این هفته جلسه خواهیم داشت. از آن ۶ نفری که پیگیری کردیم تقریباً دو نفر به صورت قطعی از لیست خارج شدند و مذاکرات با چهار گزینه دیگر ادامه دارد. تمام تلاش ما این است که طبق وعده تا یک ماه بعد از المپیک پاریس تکلیف سرمربی تیم ملی بزرگسالان را مشخص کنیم. البته همانطور که قبلاً هم گفتم بعد از توافق، موضوع عقد قرارداد و مسائل حقوقی آن بیشتر طول خواهد کشید.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد گزینه مورد نظر فدراسیون گفت: مندز جز گزینه‌های ماست، صحبت‌های خوبی با او انجام شده است. اکثر نفراتی که با آن‌ها برای هدایت تیم ملی وارد مذاکره شدیم در بین ۲۰ مربی برتر دنیا هستند. اگر بخواهیم از مربیان پایین‌تری استفاده کنیم قطعاً مربیان ایرانی بهترین گزینه خواهند بود. شرایط اقتصادی سخت است اما قول دادیم همه آن‌ها را فراهم کنیم.

تقوی همچنین در مورد اظهار پشیمانی صابر کاظمی و بحث محرومیت دو ساله این بازیکن گفت: صابر کاظمی از بهترین بازیکنان ماست و بحث کمیته انضباطی او جدا از مسائل فنی این بازیکن است. ما باید چارچوب‌های اخلاقی را رعایت کنیم و این موضوع کاملاً منطقی است. دوران بازیکن سالاری در تیم ملی به پایان رسیده و نباید بازیکنان برای تیم ملی تصمیم بگیرند. صابر کاظمی در خیلی از جاها از اخلاقش صحبت می‌شود بنابراین با توجه به ابراز ندامتش می‌توانیم در حکم کمیته انضباطی تجدید نظر کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به اینکه چرا بازیکنان دیگری همچون موسوی و امیر غفور و محمد فلاح که در اردوی تیم ملی حاضر نشدند، برای آن‌ها محرومیتی در نظر گرفته نشد، گفت: موسوی و غفور در کدام اردو دعوت شدند و در کدام لیست بودند که به تیم ملی نیامدند؟! اسم صابر کاظمی به صورت رسمی برای اردوی تیم ملی در سایت رسمی فدراسیون درج شد اما اسم غفور و موسوی در لیست رسمی نبود. آقای فلاح هم اسمش در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بود و سه روز به درخواست باشگاهی‌اش جواب نداد تا تکلیف تیم ملی مشخص شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ