برپایی ۱۵ موکب استان سمنان در عراق/ استقرار خادمان در مرز مهران

اقتصاد ایران: سمنان- دبیر ستاد اربعین استان سمنان از برپایی موکب‌های خدمت رسانی استان در مرز عراق و همچنین شهرهای نجف و کربلا به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

محمود قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برپایی موکب های استان سمنان برای اربعین امسال خبر داد و ابراز کرد: تعدادی موکب نیز در داخل استان سمنان با هدف برگزاری مراسم نمادین جاماندگان حسینی با همکاری هیات های مذهبی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برپایی ۳۵ موکب از خدمتگزاران استان سمنان در اربعین حسینی خواهیم بود، افزود: سه موکب از این بین در مرزهای کشورمان علی الخصوص مهران برپا خواهد شد تا به زائران اربعین خدمات رسانی کند.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه ۳۲ موکب دیگر استان در داخل کشور عراق مسقر شده است، تاکید کرد: شش موکب از این تعداد در شهر نجف و ۱۱ موکب نیز در مسیر نجف تا کربلا برپا شده است.

قدرتی با بیان اینکه ۱۵ موکب استان سمنان در شهر کربلا استقرار خواهد یافت، تاکید کرد: این موکب ها در بخش های خدماتی، اسکان، پذیرایی، فرهنگی و … خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام نیازهای موکب ها منتقل شده است، افزود: امسال موکب رسانه ای فجر نیز با حضور ۸۰ خبرنگار از استان سمنان در این مراسم ویژه مانند سال قبل نقش آفرینی خواهد کرد تا این شکوه عظیم به دید جهانیان برسد.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اینکه اربعین پرشور تر از هر سال خواهد بود و دلیل آن هم حوادث غزه است، گفت: استقبال موکب داران و زائران اربعین گواه این مدعی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ