۱۰۴ هزار خانواده مازندرانی بیمه فراگیر اجتماعی شدند

اقتصاد ایران: ساری - مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: ۱۰۴ هزار نفر در قالب بیمه فراگیر تحت پوشش این سازمان در استان قرار گرفتند.

حسن فلاح در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه بیش از ۸۹ هزار نفر از صاحبان حرف و مشاغل آزاد تحت پوشش بیمه هستند، افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار نفر از طریق لیست حق بیمه کارگاه خود را پرداخت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه پرداخت حق بیمه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می‌شود، افزود: سازمان تأمین اجتماعی دردولت سیزدهم با طرح‌های جدیدی همچون بیمه زنان خانه دار و دانشجویان موجب شد تا برای توسعه و ترویج بیمه تأمین اجتماعی جهت اقشار ذکرشده گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در بیمه فراگیر خانواده ایرانی تمامی افراد خانواده شامل زنان خانه دار، خوداظهاری شغلی (صاحبان حرف و مشاغل آزاد)، دختران و فرزندان اعم از دانشجو در صورت احراز شرایط می‌توانند از این طرح استفاده کنند تا بتوانند از خدمات بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی بهره مند شوند.

فلاح ادامه داد: ا اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در مجموع بیش از ۱۰۴ هزار قرارداد بیمه‌ای جدید منعقد شده که افزایش سطح پوشش بیمه‌ای و تقویت منابع سازمان تأمین اجتماعی را در مازندران به دنبال داشته است.

فلاح با بیان این‌که با طراحی و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، در سال ۱۴۰۰ به‌صورت تقریبی حدود ۲۱ هزار و ۹۰۶ بیمه‌شده جدید در چارچوب بیمه زنان خانه‌دار، دانشجویان و صاحبان حرف و مشاغل آزاد به جمع افراد تحت پوشش تأمین‌اجتماعی در استان اضافه شد، گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز رقم جذب بیمه شده جدید به ۳۲ هزار و ۴۱۱ نفر و تا پایان سال گذشته حدود ۵۰ هزار نفر جذب شده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ