فورتنایت بر بستر اپیک‌استور به اپ‌استور بازگشت؛ فقط در اتحادیه اروپا

اقتصاد ایران: پس از چهارسال غیبت، بازی فورتنایت به‌همراه فروشگاه بازی اپیک، فقط در اتحادیه اروپا، به اپل برگشت.

بنابر بیانیه رسمی اپیک ‌گیمز، چهار سال پس از آنکه اپل بازی فورتنایت را از اپ‌استور حذف کرد، این بازی تنها در اتحادیه اروپا و از طریق اپ‌استور جدید اپیک، دوباره به سیستم عامل iOS بازگشته است.

بازی فورتنایت هم‌اکنون از طریق نسخه‌ی جدید اپیک گیمز استور آیفون و استور شخص ثالث AltStore PAL، دردسترس است. همچنین این شرکت اعلام کرد که اپیک گیمز استور، از امروز برای تمام کاربران اندروید، راه‌اندازی شده است. این عرضه پس از سال‌ها اختلاف قانونی بین اپیک و اپل، به‌لطف تغییرات نظارتی ایجاد شده توسط قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد که اپل را مجبور کرد به اپ‌استورهای دیگر، اجازه‌ی فعالیت دهد.

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک ‌گیمز، درباره‌ی بازگشت دوباره‌ی فورتنایت به دارندگان گوشی آیفون گفت: «از قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اتحادیه‌ی اروپا به‌خاطر راه‌اندازی فروشگاه اپلیکیشن اپیک گیمز و ارائه‌ی بازی‌های خود برای کاربران iOS در اروپا، سپاسگزاریم. اکنون کاربران اروپایی iOS و تمام کاربران اندروید می‌توانند، به استور و بازی‌های ما دسترسی داشته باشند، همانطور که همیشه روی پلتفرم‌های بدون محدودیت مانند رایانه‌های شخصی، به آن‌ها دسترسی داشته‌اند.»

از بازی‌های موجود در اپیک گیمز استور سیستم عامل iOS، می‌تواند به فورتنایت و فال گایز اشاره کرد؛ هرچند این شرکت قصد دارد عناوین بازی‌های خود را، تا پایان سال افزایش دهد. اپیک گیمز همچنین قصد دارد بازی‌های خود را، از طریق استور AltStore PAL به iOS و از طریق استور ONE به اندروید بیاورد تا بتواند قبل از پایان سال، به رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود روی موبایل برسد.

مقالات مرتبط
  • اپیک گیمز استور، رقیب جدید گوگل پلی و اپ استور، به‌نمایش درآمد
  • پاسخ اپل به انتقادها: کاملاً با قانون DMA اروپا سازگار شده‌ایم

درحالی‌که این تغییرات در اروپا اعمال شده است، هنوز مشخص نیست که آیا به سایر مناطق نیز گسترش خواهد یافت یا خیر. بااین‌حال، اقدامات اپیک گیمز، نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های مداوم این شرکت برای ایجاد یک بازار آزادتر و رقابتی‌تر برای اپلیکیشن‌ها است. این تغییرات می‌تواند در نهایت، به‌نفع کاربران و توسعه‌دهندگان باشد و به ایجاد یک محیط دیجیتال بازتر و انعطاف‌پذیرتر، کمک کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ