بازیکنان جدا شده را برگردانند/ تحت فشار زیادی قرار گرفته ایم

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر با بالا رفتن سقف بودجه باشگاه‌ها دراین مقطع زمانی مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، طی روزها و هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد بالا رفتن سقف بودجه باشگاه‌ها مطرح شد. حال با وجود اعلام مخالفت با این تصمیم، این موضوع بار دیگر از سوی مسؤولان فوتبال مطرح شده است.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا از او در این باره درخواستی داشته‌اند یا نه گفت: متأسفانه چند وقتی است به باشگاه پرسپولیس برای بالا بردن رقم سقف بودجه از هر طرف فشار می‌آورند. آن هم در شرایطی که ابتدای فصل نقل و انتقالات سقف بودجه را مشخص کرده بودند و باشگاه پرسپولیس با رعایت قانون سعی کرد در همین چارچوب عمل کند. به همین خاطر نتوانستیم با برخی از بازیکنان شایسته خود که طی چند فصل اخیر نقش انکارناپذیری در قهرمانی باشگاه بزرگ پرسپولیس داشتند تمدید قرارداد کنیم و این نفرات در نهایت مجبور به ترک تیم محبوب خود شده و راهی تیم‌های دیگر شدند. حال معلوم نیست چرا در شرایطی که روزهای آخر نقل و انتقالات را پشت سر می‌گذاریم این همه فشار به ما می‌آورند تا سقف را بالاتر ببرند. سوال این است که کدام باشگاه‌ها قانون سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند که حالا با فشار گذاشتن روی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سعی دارند باشگاه پرسپولیس را هم مجبور به پذیرش افزایش سقف کنند.

رضا درویش اضافه کرد: طی چند روز اخیر چند بار با ما تماس گرفتند تا نظر باشگاه را برای افزایش سقف بودجه تغییر دهند. اما حرف آخر باشگاه پرسپولیس همانی است که قبل‌تر زده‌ایم و از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج هم درخواست می‌کنیم که در مقابل این فشارها کوتاه نیامده و قانون را همانطور که خودشان وضع کرده‌اند اجرایی کنند. مگر قانون اجازه می‌دهد بازیکنانی که به خاطر رعایت همین سقف بودجه از باشگاه ما جدا شده‌اند حالا به تیم پرسپولیس برگردند؟ خب طبیعی است که چنین کاری غیر ممکن است. پس ما چطور وقتی از رعایت این قانون سقف بودجه ضربه خورده‌ایم و بازیکنان خود را از دست داده‌ایم حالا با افزایش آن موافقت کنیم. خواهش من از آقای مهدی تاج، منصور قنبرزاده و بقیه اعضای تصمیم گیرنده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه این است که روی همان قانون قبلی پافشاری کنند و اجازه ندهند باشگاه پرسپولیس به خاطر رعایت قانون تحت فشار قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود پاداش حضور در رقابت‌های آسیایی به سقف اضافه شود، تصریح کرد: از شنیدن برخی حرف‌ها تعجب می‌کنم، ابتدا باید بگویم که پاداش ورودی تیم‌ها متفاوت است، مثلاً پاداش پرسپولیس و استقلال ۸۰۰ هزار دلار و پاداش سایر تیم‌های ایرانی دیگر کمتر از این مبلغ است. اینکه بعضی تیم‌ها پیشنهاد دادن که پاداش تا پایان مسابقات آسیایی به سقف‌شان اضافه شود عجیب و غیرمنطقی است. درآمدهای محقق شده باشگاه‌ها تا ۸ شهریور، پایان نقل و انتقالات ملاک است و هر درآمدی پس از این تاریخ به سقف بودجه سال آینده افزوده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به شایعه‌ای که مربوط به تماس یکی از مسؤولان دولتی برای اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت به نفع بیرانوند در فضای مجازی مطرح شده نیز اضافه کرد: من هم این شایعه را درفضای مجازی خوانده‌ام اما بعید می‌دانم چنین اتفاقاتی رخ دهد. مطمئنم این اخبار درست نیست و این شایعات برخلاف شعارهای دکتر پزشکیان است. قطعاً شخص یا اشخاصی در این سطح سعی نمی‌کنند در تصمیمات فدراسیون فوتبال و کمیته‌های زیر مجموعه اعمال نظر کنند و خود را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند.

رضا درویش در ادامه در مورد روند جذب بازیکن همینطور اخباری که در مورد انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس شنیده می‌شود، افزود: به هر حال مذاکراتی صورت گرفته پس اجازه بدهید روند مذاکرات طی شود و به امید خدا هر وقت همه چیز نهایی شود، آن را از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ