۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اراک افزوده شد

اقتصاد ایران: اراک- نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اراک در عمر سه ساله شورای ششم، افزوده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود قربانی شامگاه جمعه در نشست صمیمی مدیریت شهری اراک با فعالین اجتماعی و نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد اظهار کرد: در راستای هزینه نگهداشت شهر، مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری کرده تا بهترین خدمات را برای مردم اراک ارائه کند.

نایب رئیس شورای شهر اراک با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر اراک در بحث اطلاع رسانی اقدامات، آنگونه که باید رضایت‌بخش عمل نکرده، گفت: رسالت حرفه‌ای فعالان اجتماعی این است تا اقدامات مدیریت شهری را به جامعه هدف خود معرفی کنند.

قربانی با بیان اینکه پروژه آفتاب که به نماد کم کاری و کم توجهی مدیریت شهری در سطح شهر اراک در ۱۸ سال تبدیل و معطل مانده بود اظهار کرد: این نماد ناکارآمدی در شورای ششم به پروژه‌ای فاخر تبدیل شد.

وی تصریح کرد: این پروژه در ۱۸ سال گذشته ۴۵ درصد پیشرفت داشت اما در مدت سه سال اخیر با تلاش مدیریت شهری ۴۲ درصد بیشتر پیشرفت داشته است و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در بخش حمل و نقل عمومی نیز شورای ششم، گام‌های بلندی برداشته و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک اضافه شده است.

قربانی اضافه کرد: افزایش تجهیزات خودرویی و فردی در آتش‌نشانی اراک طی دوره ششم متحول شده و هم‌اکنون آتش‌نشانی اراک یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز کشور است.

وی با اشاره به رکوردشکنی در نهضت آسفالت ادامه داد: شورای قبلی ۲ زمین چمن را ایجاد کردند اما از ابتدای دوره ششم بیش از ۱۰ زمین چمن احداث و در حال بهره برداری است.

نایب رئیس شورای کلانشهر اراک اظهار کرد: ۹۰ درصد خودروهای سنگین سازمان عمران، مجهز شده و برای بهبود کیفیت خدمات در سازمان عمران تمام خودروها را از هپکو خریداری کردیم.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی در تفرجگاه نورالشهدای گردو، تحولات قابل قبولی ایجاد شده و تجهیزات پارک هیجانی در حال اجرا و جانمایی است هستیم همچنین قرارداد ساخت پارک آبی نیز در حال انجام است.

سازمان‌های مردم نهاد حلقه اتصال مدیریت شهری و شهروندان

۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اراک افزوده شد

شهردار اراک نیز در این آئین، سازمانهای مردم نهاد را حلقه اتصال مدیریت شهری و شهروندان دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است و سازمان‌های مردم نهاد به عنوان نیروهای داوطلب در حل مشکلات شهروندان، نقش اساسی در تحقق این موضوع دارند.

علیرضا محمودی، سمن‌ها را بازوی مدیریت شهری دانست و بر بهره‌گیری از ظرفیت آنها در شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید کرد و گفت: خدماتی که سمن‌ها به جامعه ارائه می‌کنند، مبتنی بر نگاه اقتصادی نیست و بهره‌گیری از ظرفیت آنها موجب افزایش کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه جامع به جامعه هدف می‌تواند به کیفی سازی خدمات کمک کند، افزود: بهترین نوع مشارکت در انجام فعالیت‌های فرهنگی بهره‌گیری از ظرفیت اعضای داوطلب نظیر سازمان‌های مردم نهاد است که خیرخواهانه به مردم خدمات انسان دوستانه ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ