اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به نجف و کربلا

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی این استان به نجف و کربلا برای ارائه خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی امیری شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اعزام کاروان کادر درمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به اربعین حسینی (ع)،اظهار داشت: این کاروان کادر درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در قالب سه گروه برای خدمت رسانی به زائرین پیاده اربعین حسینی عازم کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با هدف ارائه خدمات درمانی و دارویی به زائرین پیاده اربعین در موکب‌های ایجادی در شهرهای مقدس کربلایی معلی و نجف اشرف و همچنین عمود ۶۱۲ بین نجف و کربلا مستقر خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، عنوان کرد: با همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این دو شهر مقدس به ارائه خدمات پزشکی و دارویی و سایر خدمات سرپایی مورد نیاز مراجعین به این مواکب درمانی خواهند پرداخت.

سرهنگ امیری، تصریح کرد: این تیم‌های پزشکی به استعداد بیست و شش نفر که شامل هشت نفر پزشک آقا و خانم و ١٠ نفر پرستار خانم و هشت نفر پرستار آقا تا پایان اربعین حسینی، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه که نهایت همکاری با اعزام این تیم‌ها داشتند، قدردانی به عمل می‌آید.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، افزود: ویزیت پزشک، پرستاری، سرم تراپی، فیزیوتراپی، و ارائه داروی رایگان به زائرین پیاده اربعین از جمله خدماتی است که در این مواکب درمانی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ