تساوی استقلال و شمس آذر در نیمه اول/ «باد» بد بودن را تکمیل کرد!

اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران در شرایطی به پایان رسید که دو تیم نمایش قابل قبولی نداشتند و نتوانستند بازی زیبایی را ارایه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران در هفته اول بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.

ترکیب شمس آذر:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد شیخ فخرالدینی، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح ، امید علیپور، نوید کومار و مجتبی فخریان.

شرایط متفاوت آبی ها در اولین بازی

تیم فوتبال استقلال در شرایطی نخستین بازی خود در لیگ بیست و چهارم را آغاز کرد که برای این دیدار نتوانست از چند بازیکن خود از جمله بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته استفاده کند. ضمن این که محمدی نیز به دلیل محرومیت اجازه حضور در این بازی را نداشت تا در ترکیب ابتدایی آبی پوشان رامین رضاییان و محمدحسین اسلامی تغییرات این تیم باشند.

بازی ناهماهنگ با اشتباهات زیاد

اکثر دقایق نیمه اول با ناهماهنگی بین دو بازیکنان هر دو تیم پیگیری شد و پاس های اشتباه و عجله برای رسیدن به دروازه حریف در بین هر دو تیم به چشم می آمد. ضمن این که دو تیم برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند که البته وزش شدید باد هم در این بد بودن تاثیر داشت.

استقلال و حملات نصف و نیمه

شاگردان جواد نکونام در نیمه اول یکی دو موقعیت نصف و نیمه برای رسیدن به گل داشتند که مهمترین آن در دقیقه ۳۲ نصیب رامین رضاییان شد که این بازیکن درون محوطه جریمه نتوانست توپ را از دروازه بان حریف عبور دهد و بهترین فرصت استقلال از دست رفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ