آزادگان سرافراز با تحمل دردهای اسارت در خاک دشمن نماد مقاومت شدند

اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان سرافراز با تحمل دردهای اسارت در خاک دشمن نماد مقاومت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری به مناسبت، سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی پیامی اظهار کرد: بیست و ششم مرداد ماه، یادآور بازگشت غرور آفرین مردان آزاده ای است که با ایمان راسخ خود در برابر سخت‌ترین فشارهای دشمنان، چشم در چشم، ایستادند و با تحمل دردهای اسارت در خاک دشمن، نماد مقاومت شدند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام آورده است: مردانی که وجود خود را در راستای هویت بخشی به ایران اسلامی هزینه کردند و با صبر و استقامت خود، درس آزادگی را به همه ما آموختند و بر قله رفیع ایثار و فداکاری جای گرفتند.

وی اعلام کرد: بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان، موهبتی است وصف ناپذیر که موجب غرور و شادی آحاد ملت شد و روح آزادگی ایرانیان را به عنوان تصویری شکوهمند در تاریخ جهان به ثبت رساند.

نظری افزود: صحنه‌های حماسه و پایداری فرزندان امام خمینی (ره) در چنگال نظامیان صدامی را که بیانگر پیروزی خون بر شمشیر بود را هرگز از یاد نخواهیم برد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این پیام اظهار کرد: درود بر رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس. اینجانب سالروز ورود این سرمایه‌ها و یادگاران عزیز دوران جنگ تحمیلی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله)، تمامی هموطنان به ویژه خانواده‌های صبور آنان و همچنین مردم ولایتمدار خراسان رضوی، تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ