راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پایه‌گذار تمدن مهدوی است

اقتصاد ایران: البرز- امام‌جمعه الوند با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پایه‌گذار تمدن مهدوی است، گفت: هزینه ذلت و تسلیم در برابر دشمنان به‌مراتب سنگین‌تر و عظیم‌تر از مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: یکی از دلایل ترس دشمن از راهپیمایی اربعین ترس از پایه‌گذار تمدن مهدوی و تحقق جمله امام خمینی (ره) برای عبور راه قدس از کربلا است.

وی ادامه داد: دشمن از اینکه طالبان حقیقت و عدالت‌خواهی با دیدن این همایش جهانی زیر علم «حب الحسین یجمعنا» به پویش عدالت‌خواهی بپیوندند.

امام‌جمعه الوند با بیان اینکه دشمن می‌ترسد که بانگ لبیک یا حسین که دیروز استوانه‌های کاخ سبز یزید را لرزاند به کاخ سفید برسد، اضافه کرد: یکی دیگر از ترس‌های دشمن این است که اربعین از یک مناسک فراتر رفته و احیاگر فرهنگ ناب تشیع شود.

وی ادامه داد: اربعین طومار نسخه استعماری «تفرقه بیانداز و حکومت کن» را در هم می‌پیچد چرا که نسخه اسلام آمریکایی که با تاج‌وتخت فرعون و ثروت قارون و تزویر سامری‌های زمانه کاری ندارد.

حجت‌الاسلام مهدوی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بازیگر فعال، راهبردی و تعیین‌کننده در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی نقش‌آفرینی نموده و ضمن عقب راندن دشمنان از نیات و ادبیات قلدرمآبانه و استکباری گذشته، مرزهای جدیدی را برای عمق راهبردی ایران اسلامی ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: در سالروز کودتای ۲۸ مرداد که درس عبرتی برای همه است برخی از غرب‌گراهای داخلی باید بدانند با تطهیر آمریکا در همه جنایات آمریکا شریک خواهند بود.

امام‌جمعه الوند با اشاره به عملیات حزب‌الله در خاک اسراییل بیان کرد: یکی از پیامدهای مهم حمله‌های حزب‌الله لبنان علیه اراضی اشغالی، شکل‌گیری «وحدت جبهه‌ها» در دفاع از غزه علیه رژیم صهیونیستی بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: رأی اعتماد دقیق و واقع‌بینانه مجلس به دولت، همراه با تشکیل هم‌زمان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می‌تواند نوید یک ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری مدیریت اجرایی مقبول باشد. به فرموده رهبر انقلاب اسلامی؛ همه باید از بُن دندان موفقیت دولت را بخواهیم و برای آن تلاش کنیم.

امام‌جمعه الوند در پایان: اگرچه درباره ترکیب سِنی افراد پیشنهادی و نیز توانمندی برخی اعضا، اما و اگرهایی و نقدهایی وجود دارد اما در مجموع می‌توان این حرکت رییس جمهور در توجه به جریان‌های سیاسی را تحسین کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ